استاندار گلستان:

دکتر حسن صادقلو در مراسم افتتاح 112 پروژه عمرانی اقتصادی متمرکز شهرستان مینودشت که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه که جوهری حکومت اسلامی خدمت است گفت:خدمت توفیق است نه منت و دیگر اینکه اگر خدمت برا ی خدا باشد عزت می آورد خدمتی که در آن منت باشد از ارزش می افتد.

افتتاح و  کلنگ زنی8303 پروژه  از سال 1392 تاکنون

b

دکتر حسن صادقلو در مراسم افتتاح 112 پروژه عمرانی اقتصادی متمرکز شهرستان مینودشت  که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان  برگزار شد با اشاره به اینکه که جوهری حکومت اسلامی خدمت است  گفت:خدمت توفیق است نه منت و دیگر اینکه اگر خدمت برا ی خدا باشد عزت می آورد خدمتی که در آن منت باشد از ارزش می افتد. وی اظهار کرد: ما باید خدمتگزار ملت باشیم همانطور که همه دولت ها خدمت کرده اند. از سال 13۹۲ تاکنون ۸ هزار و ۳۰۳ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شده و برای ۶۵ هزار نفر اشتغالزایی صورت گرفته، که از این تعداد 595پروژه کلنگ زنی و بقیه افتتاح است.دراین مدت ما 3500 میایار تومان برای پروژه ها اقتصادی و عمرانی سرمایه گذاری شده است.

شهرستان مینودشت ظرفیت گردشگری خوبی دارد

به گزارش گلستان 24، وی اشاره ای هم به 37 سال قبل انقلاب داشت و در این زمینه افزود:قبل از انقلاب راهها آسفالت نبود وضعیت بهداشت مناسب نبود و فناوری و عمران در سالهای قبل انقلاب و اوایل انقلاب بسیار ناگوار بود به حمد الله با روی کار آمدن انقلاب اسلامی همه چیز 180 درجه تغییر کرد و ارتقاء یافت. امروز به جایی رسیده ایم که با افتخار اعلام می کنیم تمام روستا های ما خانه بهداشت دارند و پروژه های گاز رسانی ما رو به اتمام است و دهها پرژه های خدمات رسانی را به اتمام رسانده ایم.صادقلو با اشاره به کارشکنی های دشمنان انقلاب اظهار کرد: با تمام کارشکنی های دشمنان انقلاب اسلامی اما باز نظام اسلامی خدمتگذار ملت و مردم است .

صادقلو ادامه داد: شهرستان مینودشت ظرفیت گردشگری خوبی دارد و می‌تواند از همین کنار رودخانه که در مسیر است، یک زاینده‌رود ایجاد کند و طرح گردشگری خوبی در این منطقه اجرا کند.استاندار گلستان درباره اجرای طرح سد نرماب افزود: قبل از دولت تدبیر و امید این سد با 26 درصد پیشرفت فیزیکی، راکد و غیرفعال شده بود که توانستیم با همکاری نماینده شهرستان به 70 درصد پیشرفت فیزیکی برسانیم تا همچنان پیشترفت فیزیکی با قدرت فعالیت خود را ادامه دهد. امیدواریم در سال 1396به بهره‌برداری برسد.

ما به بدنبال توسعه متوازن استانی هستیم

نمایند مردم مینودشت ، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی  دراین مراسم گفت: ما به بدنبال توسعه متوازن استانی هستیم .شهرام کوسه غراوی ضمن تشکر از مسئولان استانی و شهرستانی خاطر نشان کرد: تشکر وظیفه ماست که داشته باشیم و از تمام کسانی که دراین 37 سال حکومت اسلامی  خدمت کرده اند  تقدیر و تشکرداریم.همچنین از مردم هم با ید تشکر کرد که در همه صحنه های انقلاب حضور داشتند و پشتیبان دولت ها بودند.

وی با تاکید بر اینکه از مردم تشکر کردن و به مسئولان انگیزه و انرژی دادن کمترین کار محسوب می شود افزود: ما باید محبت را از مردم دریغ نکنیم و این کمترین کاری است که می توانیم برا ی مردم انجام دهیم .غراوی در ادامه سخنانش به همدلی و وحدت در بین خدمتگزاران نظام و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و درادامه تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هر جناحی که باشند وقتی هدف خدمت به مردم و استان می شود همه همدل در تلاش برای توسعه استان هستند.

گفتنی است درادامه این مراسم پروژه آبرسانی  ویا  مخزن ذخیره آب شهرستان مینودشت با اعتباری بالغ بر11 میلیارد تومان آغاز بکار کرد. این پر.ژه  شامل 7000متر مکعب مخزن و ایستگاه پمپاژ-حفر و تجهیز2حلقه چاه-4کیلومتر خط انتقال( افزایش استحصال 30لیتر برثانیه آب شرب و قابلیت پمپاژ45 لیتر برثانیه) است.

درپایان مراسم استاندار به همراه معاونان و مدیران کل استانی، همچنین مدیران ادارات شهرستان مینودشت و ائمه جمعه شهرستان  با خانواد شهید مدافع حرم شهید جواد سنجه ونلی  که به تازگی به شهادت رسیده است دیدار داشتند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار