صبح امروز صورت گرفت؛

جمعی از سپرده‌گذاران مؤسسه مالی اعتباری کاسپین در اعتراض به عدم‌پایبندی مسئولین به تعهدات خود مقابل این مؤسسه در گرگان تجمع کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز شهروندان گرگانی ‌مقابل مؤسسه مالی اعتباری کاسپین/ شعار یه اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه سپرده گذاران+ عکس

به گزارش گلستان24، جمعی از سپرده‌گذاران مؤسسه مالی اعتباری کاسپین در اعتراض به عدم‌پایبندی مسئولین به تعهدات خود مقابل این مؤسسه در خیابان ولیعصر(عج) گرگان تجمع کردند.

بر پایه این خبر، از آنجایی که طبق اعلام اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، تکلیف تعاونی های ادغامی در موسسه اعتباری کاسپین تا (30 فروردین) امسال باید مشخص می شد، جمع زیادی از سپرده گذاران این موسسه برای دریافت خبر خوش راهی شعبه این موسسه شدند تا شاید قفل سکوت مسئولین بشکند و خبرهای خوب به گوششان برسد و بر اساس عدم پاسخگویی مسئولین دست به اعتراض عمومی زدند که با دخالت نیروی انتظامی مواجه شد.

یکی از سپرده گذاران با اشاره به اینکه این تجمع از ساعت 9صبح آغاز شد افزود: تاکنون هیچ مسئولی برای پاسخگویی به جمع ما نیامده و معترضان همچنان به تجمع اعتراضی خود ادامه می دهند.

با این اوصاف و به زعم همه کارشناسان در خصوص پرونده ملی موسسه مالی " مجاز کاسپین" باید گفت مقصر اصلی بانک مرکزی به عنوان تنها و بالاترین متولی نظام پولی و بانکی کشور بوده و مردم هیچ تقصیری در این موضوع ندارند زیرا به اعتماد مجوز دار بودن این موسسه سرمایه گذاری کرده اند و بانک مرکزی باید پاسخگو باشد .

حال بایستی منتظر ماند و دید آیا متولیان بانک مرکزی دولت تدبیر و امید می توانند در اولین روزهای دولت دوازدهم معظل مردم گرفتار در کاسپین را برای همیشه حل و فصل نمایند؟!

موسسه کاسپین (1)

موسسه کاسپین (4)

موسسه کاسپین (6)

موسسه کاسپین (8)

موسسه کاسپین (11)


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار