رئیس پلیس آگاهی گلستان:

رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری کلاهبرداری که با همکاری یکی از همدستان خود و ارائه چک‎های مسروقه ، جعلی و برگشتی از مصالح فروشی‎ها کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

 کلاهبردار فروشگاه‌های مصالح ساختمانی در گلستان دستگیر شد

به گزارش گلستان24، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان استان مبنی براینکه دو کلاهبردار با مراجعه به مغازه های لوازم ساختمانی و مصالح فروشی های در شهرگرگان و شهرهای اطراف مانند گنبدکاووس با ارائه چک‎های مسروقه، جعلی و برگشتی به مغازه‎داران، لوازم ساختمانی و بهداشتی دریافت کرده و خود را یکی از ساختمان‎سازهای معتبر در شهر گرگان معرفی کرده‎اند، تحقیقات ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان جهت شناسایی و دستگیری این 2 کلاهبردار آغاز شد.

سرهنگ مروتی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد این 2 متهم با توجه به اینکه احتمال دستگیری خود را می‌دادند، به صورت هفته‌ای و روزانه به شهرستان گنبدکاووس و گرگان رفت و آمد کرده و آخر هفته به شهرستان گرگان مراجعه می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با اطلاعات به دست آمده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی یکی از متهمان در گرگان شناسایی و توسط ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری دستگیرشد.

مروتی افزود: با دستگیری این کلاهبردار و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم با همکاری همدست خود پس از خرید کاشی و سرامیک با چک‌های برگشتی وجعلی، مصاح خریداری شده را به یک انباری در حاشیه شهر گرگان انتقال داده و به نصف قیمت به فروش می‌رسانند که با کسب اخبار به دست آمده ماموران بلافاصله 2 مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان اینکه تاکنون 24 شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را از این کلاهبردار و همدستش اعلام کرده‎اند، گفت: متهمان باتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار