تخلفات همچنان ادامه دارد

اداره کل شیلات گلستان در حالی به شرکت مامسا در سایت میگو گمیشان 260 هزار لیتر سوخت می دهد که برای این شرکت بعد از پروانه اولیه ، پروانه ای صادر نشده است .

تخصیص 260000 لیترسوخت غیر قانونی جهت فعالیت های غیر قانونی شرکت مامسا توسط مدیرکل شیلات گلستان!؟

به گزارش گلستان 24 ؛  بدون تردید سوخت هایی از قبیل نفت،گاز،گازوئیل و بنزین یکی از سرمایه های اصلی مردم شناخته می شود که مردم عادی هزینه های هنگفتی را جهت تامین این سرمایه از جیب شخصی می پردازند.

برخی ادارات به منظور کمک و مساعدت به بخش خصوصی ذی صلاح اقدام به صدور معرفی نامه جهت بهره مندی متقاضیان واحد های تولیدی به شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی می نمایند.آنهم با رعایت موازین قانونی و شرایط اولیه...

یکی از این ادارات کل در استان گلستان اداره کل شیلات گلستان می باشد که با معرفی نامه و تائید صلاحیت این شرکت ها ی متقاضی پرورش اقدام به صدور معرفی نامه جهت تخصیص به شرکت های واجد صلاحیت می نماید.

تخلفی پرواضح که در آن مدیر کل شیلات گلستان با اعمال فشار به رئیس اداره ی فنی و عمرانی اداره کل شیلات گلستان اقدام به صدور معرفی نامه ی بهره مندی از سوخت به شرکت مروارید سفید آشوراده(مامسا)می نماید در حالی که این شرکت بدون پروانه ی ساخت در حال حاضر و طی اعمال فشارهای سیاسی و بصورت غیر قانونی اقدام به اجرای عملیات عمرانی در مجتمع میگوی گمیشان می نماید.

گفتنیست بدلیل عدم اجرای تعهدات این شرکت مدت هاست که بخش قابل ملاحظه ای از اراضی لاین۲مجتمع میگوی گمیشان معطل مانده و برای این شرکت پس از پایان پروانه ی اولیه پروانه ای صادر نگردیده است با این حال عوامل اجرائی این شرکت بدون توجه به عدم اعتبار پروانه اقدام به فعالیت عمرانی شتابزده به منظور تصرف این اراضی ارزشمند و میلیاردی می نمایند.

 

انتهای پیام /

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار