رئیس اسبق سازمان دانش آموزی استان گلستان؛

عتیقی گفت:ترویج مصرف گرایی و عدم توجه به تولیدات داخل توطئه شوم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است.

دشمن در قبال توطئه هایش پاسخ ما می توانیم را از امت اسلامی دریافت کرد/ فعالیت هایی که مصرف گرایی ترویج  می دهند نباید غافل شد.

رئیس اسبق سازمان دانش آموزی استان گلستان،در گفت و گو با خبرنگار گلستان ۲۴اظهار داشت: امروز دشمن پس از پی گرفتن راههای مختلف برای نابودی انقلاب  شکست خورد.امروز تمرکز خودرا بر روشهای اقتصادی گذاشته است. 

معاون اسبق پرورش آموزش وپرورش اظهار داشت : دشمن  در قبال حیله هایش پاسخ درخوری از امت اسلامی ایران با با سرمشق طلایی امام راحل یعنی "ما میتوانم" دریافت کرده است. 

عتیقی ادامه داد: امروزه دربرخی از عرصه های اقتصادی ،ضمن بی نیازی از دیگر کشورها ، باتامین نیازهای داخلی در زمینه صادرات نیز نگاه به بازارهای جهانی داریم . 

وی با اشاره به بخشی از توطئه های دشمن گفت :نباید از فعالیت های فرهنگی_اقتصادی برای ترویج مصرف گرایی و عدم تمایل به استفاده از کالاهای ساخت داخل نیز امروز گریبانگیر ماست غافل باشیم . 

مدیر انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کار آفرینی استان ، با مقایسه وضعیت اقتصادی قبل و بعد انقلاب تصریح کرد: 

تولید 6 میلیون بشکه نفت با 36 میلیون جمعیت در قبل از انقلاب ، با تولید 2/5 میلیون بشکه نفت با 80 میلیون جمعیت در بعد از انقلاب خود گواهی بر شکوفایی اقتصادی است.  

وی خاطرنشان کرد: دوست و دشمن به پیشرفتهای شگرف ایران در بعد از انقلاب اعتراف کرده اند‌. 

عتیقی افزود: عوامل داخلی نسبت به عوامل خارجی  در عدم تحقق اهداف اقتصادی انقلاب اسلامی کمتر بوده است. 

 مدیر اسبق آموزش و پرورش دانش آموزی استان  تاکید کرد : اگر می خواهیم ا از درون دچار مشکل نشویم  باید"اقتصاد مقاومتی" را محقق کنیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

آخرین اخبار