رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان؛

عرب محبی گفت:تولید کنندگان باید با افزایش کیفیت و همچنین داشتن خدمات پس از فروش اولین حامی کالای تولیدی خود باشند.

کیفیت اصلی ترین عامل حمایت از کالای داخلی است/شرکت های گلستانی جزءبرترین تولید کنندگان کالای با کیفیت ایرانی هستند.

به گزارش گلستان24؛مهدی عرب محبی رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان در گفت گویی با خبرنگار ما در خصوص لزوم حمایت از کالای با کیفیت داخلی گفت:حمایت از تولید ملی باید صورت بگیرد ولی به شرطی که تولید کنندگان کیفیت کالای خود را بالا ببرند تا مردم نیز از محصولات داخلی راضی باشند و از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد:خدمات پس از فروش نیز یکی از مهمترین احتیاجات کالای داخلی است،که اگر تولید کننده آن را رعایت کند مردم به سوی کالای داخلی بیشتر از گذشته سوق پیدا میکنند.

عرب محبی با اشاره به این که استان گلستان خود در زمینه تولید کالای با کیفیت پیشرو است،اظهار داشت:چندین شرکت که در گلستان فعالیت می کنند کالاهایی تولید میکنند که حتی در سطح کشور و خارج از کشور پر فروش است،شرکت هایی نظیر دلند الکتریک و رب دلند که در بین مصرف کنندگان نیز محبوبیت هم دارند.

رئیس انجمن از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان با بیان این که استان گلستان توانایی تولید و عرضه کالا های با کیفیت را دارا است،تصریح کرد:استان گلستان محصول سیب زمینی خوبی دارد ولی هیچ شرکت یا کارخانه ای نیست که این محصول را فرآوری کند و به چیپس و دیگر محصولات خوراکی تبدیل کند.

وی ادامه داد:اگر در استان گلستان سرمایه گذاری صورت بگیرد کالا های با کیفیتی تولید خواهد شد و یکی از مشکلات ما در استان گلستان این است که بنا به مشکلاتی که وجود دارد کمتر کسی در استان سرمایه گذاری می کند.

وی با بیان این که در کشور های پیشرفته خود ارگان های  دولتی پیگیر کارهای تولید کنندگان وسرمایه گذارها هستند،خاطرنشان کرد:متاسفانه یکی از دلایلی که در کشور ما سرمایه گذاری کمتر صورت می گیرد کاغذ بازی های اداری و قوانین دست و پاگیر است.

 عرب محبی در پایان یادآور شد:اگر در استان ما استانداری راه حلی برای آسان شدن مراحل اداری سرمایه گذاران و تسهیل در این روند پیدا کند بدون شک برای حمایت از تولید ملی وکالای با کیفیت ایرانی تلاش بسیاری کرده و سرمایه گذاران هم دیگر دغدغه کارهای اداری را نخواهند داشت.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار