معاون استاندار گلستان در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری استان گفت: سرانه اقتصادی استان گلستان 0.47 سرانه کشور است.

تولید 18 میلیون قطعه مرغ گوشتی در گلستان

به گزارش گلستان 24، علی مگدری معاون استاندار گلستان در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری گفت: ما در موضوعات سرمایه‎گذاری و پذیرش سرمایه گذاری با مشکل زیادی در استان رو به رو هستیم و این موضوع جزء سرطان‎های مشکلات گلستان به حساب می‎آید.
وی افزود: ما در خرد جمعی استان گلستان با مشکلات اساسی رو به رو هستیم و «نمی‎شود» و شخصیت منفی گلاویری تمام قد در استان گلستان مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.
مرگدری تصریح کرد: در استان گلستان در صنعت مرغ و مرغداری و کشتارگاه‎ها بیش از 18 میلیون قطعه مرغ گوشتی ظرفیت داریم اما با کمتر از یک سوم از این ظرفیت فعالیت داریم.
معاون برنامه ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه امیدواریم که در امسال صادرات مرغ به 15 هزار تن برسیم، گفت: به دنبال این هستیم که 900 هزار تن سیب زمینی از استان گلستان صادر شود.
وی خاطر‎نشان کرد: صنایع شیر کمتر از 21 درصد ظرفیت خود فعال است و باید به این موضوع توجه شود.
مرگدری با بیان اینکه همه دستگاه‎ها مکلف بر اجرای قانون هستند، گفت: امسال مقام مظعم رهبری سال را تحت عنوان معرفی کرد و تعبیر من این است که ما باید فهم درستی از مشکلات و کمبود‎ها داشته باشیم.
معاون برنامه ریزی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: ملت و دولت باید تلاش کند به درک و فهم درستی از وضعیت موجود برسند و راه‎ حل‎های مناسبی برای برون رفت این مشکلات ایجاد کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار