قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۱۲۹۵ دلار و ۱۹ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا 25 اردیبهشت ماه

به گزارش گلستان۲۴؛ به نقل از رویترز، در حالی که واشنگتن و پکن تصمیم گرفته اند مذاکرات تجاری را ادامه دهند و تا حدی خیال سرمایه گذاران را از تشدید جنگ تجاری راحت کرده اند، قیمت طلا امروز با کاهش مواجه بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد کاهش به 1295 دلار و 19 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0.06 درصد کاهش به 1295 دلار و 50 سنت رسید.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه جنگ تجاری با آمریکا را یک «جر و بحث کوچک» خواند تاکید کرد که مذاکرات بین دو اقتصاد بزرگ جهان شکست نخورده است. در همین حال دولت چین نیز تایید کرده که دو کشور توافق کرده اند مذاکرات تجاری را ادامه دهند.

امروز در بازارهای آسیایی ارزش دلار آمریکا افزایش داشت، در حالی که ارزش دلار استرالیا به پایین ترین رقم در طی 4 ماه گذشته رسید. تجار در انتظار انتشار آمارهایی از اقتصاد چین و اروپا هستند تا ببینند که آیا اقتصاد جهانی روزهای بد خود را پشت سر گذاشته یا نه.

در جلسه قبل، و به دنبال تلاش ترامپ برای تقلیل نگرانی ها در مورد تنش های تجاری بین آمریکا و چین شاخص های بورس در بازارهای آمریکا و اروپایی افزایش داشت. اما ارزش سهام در بازارهای آسیایی همچنان در نزدیکی پایین ترین رقم های 3 ماه و نیم اخیرا قرار دارد زیرا نگرانی ها از تاثیرات جنگ تجاری هنوز هم پابرجاست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار