از امروز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا در سامانه سلامت برای افراد ۱۲سال به بالا آغاز شد و همه متولدین۱۳۸۸ و قبل از آن می‌توانند از طریق سامانه سلامت زمان و محل تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند.

آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۱۲سال به بالا

به گزاش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، علی باقری، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان گلستان از تزریق بیش از یک میلیون و ۱۴۸هزار دُز واکسن کرونا در گلستان خبر داد و گفت: امروز با تزریق ۲۶هزار و ۶۴۹دُز، مجموع تزریقات نوبت اول و دوم واکسن کرونا در استان به یک میلیون و ۱۴۸هزار و ۳۱۸دُز رسید.

وی افزود:تا کنون ۷۵۸هزار و ۷۹۴نفر در استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و نوبت دوم واکسن هم به ۳۸۹هزار و ۵۲۴گلستانی تزریق شد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از امروز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا در سامانه سلامت برای افراد ۱۲سال به بالا آغاز شد و همه متولدین۱۳۸۸ و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir زمان و محل تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند.

همچنین افرادی که واکسن نوبت اول را قبلا تزریق کرده‌اند و کمتر از یک هفته به زمان تزریق واکسن نوبت دوم آنها باقی مانده است می‌توانند در این سامانه وارد شوند و محل، تاریخ و ساعت دریافت دُز دوم را تعیین کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار