رئیس اداره فرهنگی اداره آموزش و پرورش گلستان از برگزاری همایش مبارزه با کالای قاچاق و ارز در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: راه‌اندازی نخستین سامانه کشوری ثبت و معرفی کالاهای ایرانی در گرگان

راه‌اندازی نخستین سامانه کشوری ثبت و معرفی کالاهای ایرانی در گرگان

به گزارش گلستان24؛محمد ضیایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: همایش مبارزه با کالای قاچاق و ارز صبح امروز در کانون طاها شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش مبارزه با کالای قاچاق و ارز  امروز با حضور دانش‌آموزان و دستگاه‌هایی که عضو کمیته فرهنگی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز هستند در محل کانون طاها شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی اداره آموزش و پرورش گلستان ابراز کرد: در همایش مبارزه با کالی قاچاق و ارز 300 نفر از دانش‌آموزان استان گلستان مشارکت کردند.

ضیایی خاطرنشان کرد: از بین دانش‌آموزانی که در دو دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه مشارکت کردند خوشبختانه 30 نفر از این دانش‌آموزان به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند و امروز یک لوح تقدیر، لوح تندیس به همراه یک جایزه به نفرات برگزیده این همایش اهدا خواهد شد.

*راه‌اندازی نخستین سامانه کشوری ثبت و معرفی کالاهای ایرانی در گرگان

رئیس اداره فرهنگی اداره آموزش و پرورش گلستان از راه‌اندازی نخستین سامانه کشوری ثبت و معرفی کالاهای ایرانی با حضور عبدالحمید نگارش‌نژاد در گرگان خبر داد.

ضیایی اظهار کرد: نخستین سامانه کشوری ثبت و معرفی کالاهای ایرانی امروز با حضور عبدالحمید نگارش‌نژاد در کانون طاها شهرستان گرگان راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز شنبه هفته جاری مراسم رونمایی از شبکه کالای ایرانی را داشتیم که خوشبختانه شاهد راه‌اندازی این شبکه در کشور بودیم.

رئیس اداره فرهنگی اداره آموزش و پرورش گلستان ابراز کرد: امروز نخستین سامانه کشوری ثبت و معرفی کالاهای ایرانی را با حضور نگارش‌نژاد مدیرکل فرهنگی اقتصاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز را در همایش مبارزه با کالای قاچاق و ارز خواهیم داشت.

ضیایی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این سامانه این است که کالاهای ایرانی در این سامانه به ثبت می‌رسد و تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در این سامانه خودشان و کالاهای خودشان را به مردم معرفی کنند.

وی اذعان کرد: کالاهای ایرانی که در این سامانه به ثبت رسیدند تا در فصل بهار به دستگاه‌ها اعلام خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک دستگاه‌ها از این کالاها در این سامانه خریداری کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار