مدیر گروه بهداشت محیط گلستان:

مدیر گروه بهداشت محیط گلستان گفت: علوم پزشکی گلستان در برخورد با تخلفات بهداشتی گذشت نمی کند زیرا سلامت مردم را با هیچ‌چیزی عوض نخواهیم کرد.

علوم پزشکی گلستان در برخورد با تخلفات بهداشتی گذشت نمی کند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  سید محسن علوی نیا، ظهر دوشنبه، در همایش استانی سلامت نوروزی اظهار کرد: تخلفات بهداشتی و تقلبات در مواد غذایی تغییر پیداکرده و از رنگ و بوی متفاوت برخوردار است.

وی افزود: امروز عوارض ناشی از بهداشت فقط محدود به بیماری‌های واگیردار نیست، رعایت نکردن برخی از اصول همچون نمک و روغن باعث بیماری‌های قلبی می‌شود.

مدیر گروه بهداشت محیط استان گلستان گفت: استفاده از برخی مواد غیر استاندارد در ظروف باعث بالا رفتن بیماری‌هایی همچون سرطان خواهد شد.

وی بابیان اینکه هرچه زمان می‌گذرد راه‌های تقلب بیشتری کشف می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا مجهز به تجهیزات سنجش هستیم که بازرسان می‌توانند در زمان نظارت موضوعات را مورد بررسی قرار دهند.

علوی نیا تأمین سلامت مردم  را یکی از رسالت‌های مهم مقامات بهداشتی و بازرسان دانست و اظهار کرد: ما هیچ‌گاه مخالف اشتغال‌زایی نیستیم اما سلامت مردم یکی از موضوعات مهم است که آن را با هیچ‌چیزی عوض نخواهیم کرد.

وی افزود: از هیچ تخلف بهداشتی نخواهیم گذشت و در چارچوب قانون با آن برخورد می‌کنیم که این موضوع ازجمله تأکیدات استاندار گلستان بوده است.

مدیر گروه بهداشت محیط استان گلستان گفت: همه بازرسان باید از کارگاه‌ها و مراکز شیرینی فروشی، آجیل‌فروشی و فروشگاه‌های بهاره بازدید کنند و در صورت تخلف با آن برخورد شود.


انتهای پیام/

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار