فرماندار کلاله خبر داد

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به ارائه بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به جوانان این شهرستان در قالب طرح توسعه روستایی، گفت: با این تسهیلات تاکنون بالغ بر 110 شغل برای جوانان ایجاد شده است.

ایجاد اشتغال برای 110 جوان با تسهیلات طرح توسعه روستایی/ ارائه نامه‌های کاغذی در کلاله کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد حمیدی صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان کلاله با اشاره به اینکه سال 96 هم رو به پایان است و باید در اندیشه این باشیم که آیا مردم از راضی بوده‌اند یا خیر، اظهار کرد: همه ما باید بدانیم که مردم ولی نعمت ما بوده و رضایت خداوند متعال نیز در خدمت صادقانه به همین مردم و تلاش برای توسعه هرچه سریعتر شهرستان و میهمنمان است.

وی با بیان اینکه در همین مدت کوتاهی که خدمت مردم عزیز کلاله بوده‌ام از اتفاقات بزرگی که رخ داده است بسیار خوشحالم، افزود: گازرسانی به بیش از 10 روستا در بخش پیشکمر، خدمات زیربنایی به منازل مسکونی و بازنگری طرح توسعه بنیاد مسکن یک اتفاق بسیار بزرگ برای مردم است که باید این روند با سرعت و همت مضاعف در سال آتی نیز ادامه پیدا کند.

فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه به تولید و اشتغال را در سال جاری در دستور کار خود قرار داده بود، خاطرنشان کرد: دولت تلاش کرد با تسهیلات رفع موانع تولید و اشتغال و اجرای برنامه‌های زیرساختی در حوزه تحقق شعار سال موفق عمل کند که سهم شهرستان کلاله فقط در بخش اشتغال و توسعه بالع بر 20 میلیارد تومان بوده است.

حمیدی از ایجاد اشتغال برای بیش از 110 نفر در شهرستان کلاله از محل طرح‌های توسعه روستایی خبر داد و گفت: تاکنون شهرستان کلاله بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات طرح توسعه روستایی استفاده کرده است که در تمامی موارد اشتغال پایدار برای متقاضیان تسهیلات ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت تکلیف خود را در حوزه ارائه طرح‌های بسیار خوب برای ایجاد اشتغال ادا کرده است، ادامه داد: برای تکمیل این زنجیره و به ثمر نشستن اقدامات دولت این ما مدیران اجرایی در شهرستان‌ها هستیم که باید با شناخت و تسلط کافی بر این طرح‌ها داشته و با ارائه راهنمایی درست متقاضیان این تسهیلات را به سمت توسعه شهرستان خود هدایت کنیم.

فرماندار شهرستان کلاله با بیان اینکه مدیران شهرستان ما به هیچ وجه نباید به وضع موجود راضی باشند، تصریح کرد: باوجود تلاش‌های بسیار همه دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال در شهرستان اما هیچ کدام از ما، تا رفع مطلق بیکاری و فقر نباید حتی یک لحظه از خدمت و تلاش بی‌وقفه دست بکشیم.

حمیدی روزهای پایانی سال ر روزهای تلاش برای زیباسازی و پاکسازی شهرستان از آلودگی‌های فیزیکی و بصری دانست و تاکید کرد: به ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان کلاله نزدیک می‌شویم که ضروری است در این مسیر همه مردم و مسوولان به ایجاد جلوه‌ای زیبا از شهرستان کلاله مبادرت بورزند.

وی با تقدیر از توسعه شبکه دولت در استان گلستان و استفاده از بستر اینترنت برای تسریع و کاهش هزینه‌ها در مکاتبات اداری، اضافه کرد: از همه ادارات و نهادهای شهرستان درخواست می‌کنم برای کمک به مردم و سریع‌تر حل شدن مشکلات آنها بیش از همیشه از شبکه دولت استفاده کنند تا هم در هزینه‌ها کاهش ایجاد شده و هم به راحتی و بدون گذر زمان در کسری از ثانیه نامه‌ها به دست مخاطب اصلی برسد.

فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه از این پس ادارات از ارائه نامه‌های کاغذی در حد توان خودداری کنند، افزود: فرمانداری شهرستان نیز به عنوان طلایه‌دار در این حرکت عمل کرده و تلاش می‌کند تمامی مکاتبات خود را با ادارات و نهادهای دارای شبکه دولت از این طریق انجام دهد.

حمیدی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و ادارات برای شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و تفریحی شهرستان کلاله پیش از آغاز ایام نوروز از تمامی ظرفیت‌های خود اعم فضای مجازی و حقیقی استفاده کنند، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم صنعت گردشگری را پلی برای جذب سرمایه‌گذار به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی در شهرستان قرار داده و مسیر توسعه شهرستان را هموار کنیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار