رییس اداره تعاون آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد که یکهزار و 551 کلاس درس در 181 مدرسه استان برای اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز97 آماده شد.

1551کلاس گلستان آماده حضور مهمانان نوروزی شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمدعلی نوروزی روز چهارشنبه اظهار کرد: از این تعداد 256 کلاس ویژه دارای امکاناتی همچون تخت، تلویزیون، یخچال و حمام داخل مدرسه و 842 کلاس گروه الف برخوردار از تلویزیون، یخچال، پتو و فرش است.

به گفته وی؛ امسال 453 کلاس نیز با توجه به پیش بینی بارندگی در تعطیلات نوروز، برای اسکان در زمان اضطرار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای اسکان فرهنگیان و کارکنان دولت، 373 نفر به عنوان عوامل اجرایی زیرپوشش دبیرخانه ستاد نوروزی اسکان موقت فرهنگیان این اداره کل از 27 اسفند 96 تا 12 فروردین 97 فعال خواهند بود.

دبیر ستاد اسکان موقت نوروزی فرهنگیان آموزش و پرورش گلستان گفت: امسال همچنین برای راهنمایی فرهنگیان و مسافران 20 پایگاه در استان ایجاد می شود که 17 پایگاه مکان یابی شده و فعالیت خود را از 27 اسفند ماه آغاز می کند.

به گفته نوروزی؛ نوده خاندوز در آزادشهر، دلند در رامیان و فاضل آباد در علی آباد از دیگر شهرهایی هستند که در مسیر تردد مسافران قرار داشته و پایگاه راهنمایی در آن راه اندازی می شود.

وی از پیش بینی یک مدرسه در نزدیکی بیمارستان شهر جهت اسکان همراهان بیماران در این ایام، پذیرش فرهنگیان مجرد در مدارس طرح اسکان نوروزی، رزو 3 تا 4 مدرسه درهر شهرستان برای زمان اضطرار،رایزنی به منظور ایجادغرفه صنایع دستی و عرضه تولیدات مواد غذایی نیز خبر داد.

طبق گزارش اداره تعاون آموزش و پرروش گلستان، در تعطیلات نوروز امسال 124 هزار و 179 نفر روز در قالب 16 هزار و 426خانوار در مدارس طرح اسکان فرهنگیان این استان پذیرش شده بودند.

استان گلستان با یک میلیون و 868 هزار نفر جمعیت از مناطق گردشگر پذیر در شمال کشور به شمار می رود.

همجواری کوه، دریا، جنگل، دشت و مزارع سرسبز و طلایی به همراه آثار تاریخی فراوان و هوای مطلوب در آغاز بهار، گلستان را به مقصد بسیاری از گردشگران کشور تبدیل کرده و گذر زائران حرم امام رضا(ع)که مسیر تهران- گرگان- مشهد را انتخاب می کنند نیز بر رونق گردشگری استان افزوده است.

 

انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار