کارشناس هواشناسی گلستان:

کارشناس هواشناسی گلستان از گرم‌تر شدن هوای این استان خبر داد و گفت: براساس الگوهای پیش‌یابی انتظار داریم هوای استان گلستان در روز آتی گرم‌تر شود.

دمای هوای گلستان گرم‌تر می‌شود
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمد بلبلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: براساس الگوهای پیش‌یابی انتظار داریم هوای استان گلستان در روز آتی گرم‌تر شود.

وی تصریح کرد: گرگان آسمان صاف تا قسمتی ابری است و رطوبت نسبی شهرستان گرگان 96 درصد همراه با بادی آرام و دمای شهرستان گرگان 6 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز کرد: دمای هوای شهرستان گرگان امروز نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد افزایش داشته است و گرم‌تر شده است.

بلبلی با بیان اینکه امروز و فردا شاهد افزایش دمای هوا در سطح استان گلستان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته گرم‌ترین نقطه استان شهرستان‌های بندرترکمن و بندرگز با دمای هوای 17 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی گلستان افزود: طی شبانه‌روز گذشته خنک‌ترین نقطه استان شهرستان گرگان با دمای هوای پنج درجه سانتیگراد  بالای صفر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: برای 24 ساعت و یا 48 ساعت آینده انتظار داریم آسمان استان گلستان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دمای هوا را در طول روز شاهد باشیم.

بلبلی گفت: براساس الگوهای پیش‌یابی انتظار داریم در 24 ساعت آینده هوای گرم‌تری را در سطح استان گلستان شاهد باشیم و از روز شنبه استان گلستان تحت سامانه سرد و بارشی قرار خواهد گرفت که پیامد آن وزش باد شدید در سطح زمین، ابرناکی، رگبار و رعد و برق و کاهش قابل ملاحظه دمای هوا را در سطح استان گلستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار