امام جمعه گلوگاه در گرگان:

امام جمعه گلوگاه گفت‌: دشمن می‌خواهد با شبیخون فرهنگی عفاف و حجاب را در جامعه کم رنگ کند و ‌استکبار با هدف‌گیری حجاب درصدد آن است که نظام را ناکارآمد نشان دهند.

دشمن می‌خواهد با شبیخون فرهنگی عفاف و حجاب را در جامعه کم رنگ کند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا(‌س) که با حضور تشکل‌های مذهبی و قرآنی در سالن تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: تشکل‌های مذهبی هم باید وحدت را حفظ کنند و هم باید حقیقت‌گویی داشته باشند و فعالیت با این دو هدف دشوار است.

وی تصریح کرد: شیطان منفور برای رسیدن انسان به خدا است و قهرمان فردی است که در مبارزه‌ها به مقام‌های والا می‌رسد و خداوند انسان را برای آنکه قهرمان شود خلق کرد و اگر نگاه خود را نسبت به دنیا تغییر دهیم می‌توانیم به توسعه و تعالی برسیم و دنیا مکانی برای رسیدن به تعالی الله است.

وی گفت: دنیا را باید ابزاری برای توسعه و تعالی ببینیم و در این دنیا همه چیز برای رسیدن به خدا وجود دارد.

امام جمعه گلوگاه تاکید کرد: هدایت جامعه ارزشمندترین گوهر نایاب هستی است و امام علی(‌ع)‌ در این مسیر برای نزدیکی به تعالی و محبوبیت نزد خدا استفاده کرد. الگویی که ما از اسلام داریم همان الگوی امیرالمومنین علی(ع) است و در پاسخ به خبرنگار فرانسوی امام خمینی (‌ره )‌ گفت درصدد برپایی چنین حکومتی است.

امام جمعه گلوگاه گفت‌: نگاه ما به حکومت باید نگاه علوی باشد وگرنه در جریان حکومت کم می‌آوریم و نباید نگاه کاسب‌کارانه به حکومت داشته باشیم.

میراحمدی با بیان اینکه افرادی که به حکومت اسلامی نگاه مادی داشته باشند کم می‌آورند،‌ افزود: دشمن که از مبارزه عاجز شود دست به توطئه و فتنه می‌زند و دشمن اقتدار نظام را دیده است.

وی گفت:‌ دشمنان کشور ما را تحریم‌های اقتصادی‌ کردند اما تلگرام و ماهواره‌ها و فضای مجازی را برای ما آزاد گذاشتند و به دنبال مدیریت ما در جامعه و شبیخون فرهنگی هستند.

میراحمدی با بیان اینکه حجاب یک امر اجتماعی است و نباید به آن خدشه‌ای وارد شود، گفت: ‌استکبار با هدف‌گیری حجاب درصدد آن است که نظام را ناکارآمد نشان دهند./تسنیم

انتهای پیام/


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار