سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان:

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان گفت: تاکنون ۲۷ نفر در حوادث چهارشنبه آخرسال در استان گلستان زخمی شدند. سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان گفت: تاکنون ۲۷ نفر در حوادث چهارشنبه آخرسال در استان گلستان زخمی شدند.

۲۷ نفر در چهارشنبه آخر سال گلستان مصدوم شدند

به گزارش گلستان 24 ؛ علیرضا کمال‌غریبی  گفت : تاکنون 27 نفر زن و مرد در حوادث چهارشنبه آخرسال در مناطق مختلف استان گلستان زخمی شدند اما زخم‌های آن‌ها سطحی بوده و بیشتر این افراد مرخص شدند.

وی افزود: از این تعداد 13 نفر در گرگان، 8 نفر در گنبدکاووس، 2 نفر در خان ببین و 2 نفر در آزادشهر، یک نفر در کردکوی و یک نفر در مینودشت بوده‌اند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان با بیان اینکه خراشیدگی و سوختگی از ناحیه دست بیشترین آمار مصدومان بوده، تصریح کرد: این افراد زخمی شده بین 10 تا 40 سال سن داشته‌اند و خوشبختانه زخم‌های این افراد بیشتر سطحی بوده و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

کمال‌غریبی با بیان اینکه از این تعداد 2 نفر خانم و 25 نفر مرد بوده‌اند،گفت: 47 پایگاه اورژانس با بکارگیری بیش از 90 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای پوشش چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش هستند.

وی افزود: این تعداد پایگاه فعال در استان شامل 19 پایگاه شهری و 27 پایگاه جاده‌ای برای مراسم چهارشنبه‌ آخر سال در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار