در گردهمایی تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهر سرخنکلاته مصوب شد تا با جمع آوری خاطرات، عکس و اطلاعات هر یک از شهدا، جانبازان، اسرا و رزمندگان 8سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی کتابی با عنوان خاطرات دوران مقدس رزمندگان و شهدا به تحریر در آید.

کتاب خاطرات دوران مقدس رزمندگان و شهدا شهر سرخنکلاته نوشته خواهد شد

به گزارش گلستان 24، در گردهمایی تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهر سرخنکلاته مصوب شد تا با جمع آوری خاطرات، عکس و اطلاعات هر یک از شهدا، جانبازان، اسرا و رزمندگان 8سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی  کتابی با عنوان خاطرات دوران مقدس رزمندگان و شهدا به تحریر در آید. تا هم یادآور این خاطرات گرانبها  برای  رزمندگان  دوران دفاع مقدس شود و هم گنجینه ای ازرشمند برای جوانان و نوجوانان نسل امروز و فردای  کشور عزیزمان ایران وشهر سرخنکلاته  تبدیل گردد.

در این گرد همایی که در شورای شهر سرخنکلاته برگزار شد  امام جمعه، شورای شهر، شهردار و جمعی از رزمندگان شهر حضور داشتند. دراین گرد همایی همچنین چند تن از زرمندگان محترم به خاطره گویی از دوران حضور خود در جبهه حق علیه باطل و خاطراتی که با شهدای شهر داشتند ، پرداختند. در پایان این جلسه نیز حاج آقا بابامحمدی  ، امام جمعه شهر سزخنکلاته  ضمن تقدیر و تشکر از  عوامل برگزاری این جلسه، از زحمات زیادی که رزمندگان عزیز شهر در دوران جنگ تحمیلی متحمل شدند، به نگارش در آمدن خاطرات دوران دفاع مقدس را امری خطیر مهم دانستند و از شورای شهر خواستند تا هر چه زود تر این امر را محقق کنند.

پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار