رئیس بنیادمسکن گرگان و آق‌قلا:

رئیس بنیادمسکن شهرستان گرگان و آق‌قلا از اجرای طرح هادی در 76 روستای شهرستان گرگان خبر داد.

طرح هادی در 76 روستای گرگان اجرایی شد
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ داوود خسروی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم از یکصد روستایی که در سطح شهرستان گرگان وجود دارد در 76 روستا این شهرستان طرح هادی را اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی تاسیس بنیاد مسکن کمک به محرومین و همچنین محرومیت‌زدایی است و کمک بیشتر به روستاییان و افرادی که نتوانستند تاکنون برای خود خانه‌ای تهیه کنند و توانایی خرید نداشتند از این طریق خانه‌دار شوند.

رئیس بنیادمسکن شهرستان گرگان و آق‌قلا با بیان اینکه در سطح شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا 180 روستا وجود دارد، ابراز کرد: در سطح شهرستان گرگان 100 روستا وجود دارد که تا امروز در شهرستان گرگان تقریبا 76 روستا فاز یک و بعضا فاز دو طرح هادی آن اجرایی شده است.

خسروی بیان کرد: فاز دو طرح هادی در شهرستان گرگان می‌توان به زیرسازی، آسفالت، احداث پارک و غیره اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح هادی در روستاها باعث می‌شود که سطح کیفیت رفاهی مردم در روستاها بالاتر برود و همچنین مردم برای رفتن به شهرها ترغیب نشوند.

رئیس بنیادمسکن شهرستان گرگان و آق‌قلا با بیان اینکه 21 فروردین ماه سالروز تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در سال 1358 در چنین روزی بنیاد مسکن انقلاب اسلام به دستور امام خمینی (ره) افتتاح شد.

خسروی اذعان کرد: در سطح شهرستان آق‌قلا حدود 80 روستا وجود دارد که خوشبختانه در 55 روستاها طرح هادی اجرایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار