عاقبت وجود مافیای توزیع آگهی ها؛

مدیر مسئول پژواک سخن از عدم انتشار این هفته نامه به دلیل مشکلات مالی خبر داد .

هفته نامه اصولگرای پژواک سخن به دلیل مشکلات مالی چاپ نشد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ بعد از عدم انتشار هفته نامه اصولگرای گلستان مهر به مدیر مسئولی علی منصوری رضی به دلیل عدم حمایت مالی و روند نامناسب توزیع آگهی ها در استان، سید محمد مهدی حسینی مدیر مسئول دیگر هفته نامه اصولگرای استان گلستان یعنی پژواک سخن از عدم انتشار این هفته نامه به دلیل مشکلات مالی خبر داد .

پژواک سخن سه شنبه ها چاپ می شد اما سه شنبه 21 فروردین ماه این هفته نامه چاپ نشد و دلیل آن هم مشکلات مالی است که این هفته نامه وزین و پر مخاطب استانی را خانه نشین کرده است .

این موارد در حالیست که فقط در 6 ماه دوم سال 96 نزدیک به 500 میلیون تومان طبق اسناد ارائه شده به سامانه وزارت ارشاد هزینه آگهی های دولتی در استان گلستان بود که 90 درصد آن به استان خارج و در جیب مدیران مسئول نشریات کشوری رفته است .

در پی این بی عدالتی و تبعیض که طبق قانون باید 50 درصد هزینه آگهی ها در استان بماند تا صرف پایداری و خرج نشریات استانی و بومی شود ، خانه مطبوعات و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان متعهد شدند که با مافیای توزیع آگهی ها برخورد و این رویه ناعادلانه را منظم کنند .

یک کارشناس رسانه اعلام کرد اگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از طریق واسطه و حضوری آگهی های ثبتی و دولتی را قبول نکرده و آگهی ها از طریق رسانه به مدیران رسانه اعلام شود بسیاری از مشکلات نشریات استانی حل خواهد شد .

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار