معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد گلستان عنوان کرد؛

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از برقراری عدالت در توزیع آگهی های دولتی بین نشریات خبر داد و گفت: بنا داریم از اول اردبیهشت ماه سالجاری دستورالعمل توزیع آگهی ها را اجرایی کنیم.

آگهی دولتی از ابتدای اردیبهشت به صورت دستی تایید نمی شود / دستگاه های اجرایی از چاپ آگهی های دولتی بدون دریافت "م/الف " پرهیز کنند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛"قدرت دائمی" در جمع خبرنگاران در خصوص ساماندهی آگهی های دولتی ، اظهارکرد: قانون و بخشنامه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سال 96 به همه استان ها ابلاغ شده در استان عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: استان گلستان همانند سایر استان ها این بخشنامه را در سال 96 پیاده سازی کرد، منتها برخی از مطبوعاتی ها از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به مدت چند ماه ، مهلت خواستند که در حال حاضر چندین ماه از آن مهلت گذشته است .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: ما خواهان برقراری عدالت در توزیع آگهی های دولتی بین نشریات هستیم و بنا داریم از اول اردبیهشت ماه سال 97 این قانون را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه از مدیران نشریات درخواست داریم که از اعزام خبرنگاران برای دریافت آگهی دولتی پرهیز کنند ، گفت : از ابتدای اردیبهشت 97 آگهی دولتی به صورت دستی تائید نمی شود و باید از طریق دستگاه ها آگهی دهنده به صورت مستقیم برای ارشاد استان ارسال شود.

دائمی افزود: نشریات استانی که درخواست دریافت آگهی های دولتی دارند باید کیفیت مناسب و گستره توزیع آنها براساس دستور العمل برای ارشاد مشخص شود تا بتوانند آگهی دولتی را دریافت نمایند .

این مقام مسئول با اشاره به نامه نگاری قبلی با دستگاه های اجرایی تصریح کرد: از همه دستگاه های اجرایی استان درخواست داریم که از چاپ آگهی های دولتی در نشریات بدون دریافت "م/الف " از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان جدا پرهیز نمایند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار