با حضور مدیر کل اطلاعات استان برگزار شد؛

مراسم گرامیداشت مبعث حضرت محمد(ص)، با حضور مدیر کل اطلاعات استان، فرماندارگمیشان،، امام جمعه شهرستان و معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور درحوزه دره علمیه نبوی نژاد شهر گمیش تپه برگزار شد.

گرامیداشت مبعث حضرت محمد(ص) و جشن معراج در گمیشان/ تصاویر
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ مراسم گرامیداشت مبعث حضرت محمد(ص) و جشن معراج در محل حوزه علمیه نبوی نژاد شهر گمیش تپه با حضور مدیر کل اطلاعات استان، فرماندارگمیشان، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و صنعت، معدن و تجارت استان، امام جمعه شهرستان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، ائمه جمعه، روحانیون و عموم مردم برگزار شد.

 حجت الاسلام نورعلی دیلم معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشورضمن تبریک مبعث پیامبر بزرگ اسلام گفت: هدف از خلقت بشر عبادت خدا بود و خداوند برای اتمام حجت بر انسانها پیامبران الهی را مبعوث کرد.

وی افزود:عقل حجت و پیامبر درونی و پیامبران الهی و خصوصا حضرت محمد (ٌص) حجت بیرونی و حجت خداوند هستند و برای هدایت ما نازل شدند.

دیلیم در ادامه گفت: مسئله بعثت و معراج پیامبر مورد تایید شیعیان و اهل سنت است و همه به این امر اعتقاد دارند و هدف از بعثت پیامبر خاتم تعلیم و تربیت، آزادی انسانها از اسارت نفس و رفع اختلاف بین مردم و ایجاد وحدت و برای مکارم اخلاق مبعوث شد.

حجه الاسلام دیلم در ادامه گفت مراد از مکارم اخلاق از نظر ائمه ما، یقین، صبر، حسن خلق، قناعت و شکرگزاری از همه نعمتهای الهی معرفی شده است .

وی در پایان گفت: بزرگترین نعمتها نعمت سلامتی و امنیت است و با اشاره به امنیت بالا در کشور گفت همه ما باید شکر گزار نعمت بزرگ امنیت در کشور باشیم .

5a

6a

1a

2a

4a

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار