امام جمعه اینچه برون:

امام جمعه اینچه برون گفت: جنایات سخیف امریکا و امثالهم باید به همگان اعلام شود تا بدانند امریکا به هیچ عنوان نمی تواند مدافع منافع اسلامی باشد.

جنایات سخیف امریکا به همگان اعلام شود/ امریکا به هیچ عنوان نمی تواند مدافع منافع اسلامی باشد
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ آخوند مدد هوشمند در گفتگو در خبرنگار ما بعد از اعلام محکومیت حملات اخیر امریکا بر علیه سوریه اظهار کرد: نباید به سادگی از کنار جنایات امریکا و اسرائیل امثالهم بگذریم، آنچه که امریکا و همدستانشان در کشور های اسلامی انجام می دهند جزء سخیف ترین نوع رفتار است.

امام جمعه اینچه برون هدف اصلی امریکا را نابودی اسلام دانست و تصریح کرد: کشورهای عربی به شدت در حال حمایت مالی به امریکا هستند تا بتوانند اسمی از اسلام باقی نماند و اخیراً هم ادعا کرده اند که داعش را اینها از بین برده اند.

وی افزود: امروزه همه دنیا می دانند که عامل به وجود آوردنده داعش و حمایت از داعش کار اینها بوده است، بنابراین هیچ کسی داعش را از بین نبرده مگر مدافعان حرم، اگر آنها نبودند امروز در این امنیت نمی توانستیم به راحتی زندگی کنیم.

این روحانی اهل سنت بیان کرد: هر کسی از این متجاوزین به سرزمین های اسلامی حمایت کند منفور است و جنایت آنها را باید به گوش جهانینان رساند تا همه بدانند به این کشور نمی توان اعتماد کرد، و همانطوری که رهبری بیان کرده اند به هیچ عنوان سودی از این نوع حملات نخواهند برد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار