مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دومین جلسه شورای معاونین به تشریح ویژه‌برنامه‌های روز جانباز این استان پرداخت.

ویژه‌برنامه‌های روز جانباز استان گلستان تشریح شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علی‌اصغر فاضلی در این جلسه ضمن تبریک عید مبعث پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد: سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص)، روز بزرگی برای تاریخ و بشریت است. واقعه بعثت، جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ مسلمانان دارد. بعثت در حقیقت، نقطه آغازین اسلام است. دین اسلام که در سال‌های نخستین خود با پیروانی اندک و در شرایط سخت آغاز شد، بعدها در سراسر جهان انتشار یافت و دل‌های فراوان را به‌سوی خود جذب کرد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری در خصوص حمله جنایت‌کارانه آمریکا و اسرائیل به سوریه گفت: رئیس‌جمهور آمریکا که مدعی مقابله با داعش و شکست آن در سوریه شده بود، گفتند: این سخنان یک دروغ آشکار و فضاحت‌بار است زیرا آمریکایی‌ها با پول سعودی و امثال آن، این موجودات خبیث را در عراق و سوریه به وجود آوردند و هر جا که لازم بود از تروریست‌ها حمایت کردند و هنگامی هم که عناصر اصلی داعش در محاصره بودند، آن‌ها را نجات دادند.

فاضلی بابیان سخن رهبری که رئیس‌جمهور امریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکار هستند ادامه داد: به‌رغم حمایت‌های امریکا و عوامل آن‌ها، اما جبهه مقاومت توانست سوریه و عراق را نجات دهند، هدف آمریکایی‌ها، فقط سوریه و عراق و افغانستان نیست بلکه آن‌ها، به دنبال ضربه زدن به امت اسلامی و اسلام هستند، بنابراین دولت‌های اسلامی نباید خود را در خدمت اهداف امریکا و برخی کشورهای متجاوز غربی قرار دهند.

وی در ادامه اهداف سازمانی در سال جدید را عنوان و اظهار داشت: در سال جدید برنامه‌های متعددی داریم که اولین برنامه‌های بنیاد شهید در اول ماه شعبان به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) آغاز می‌شود که این برنامه به‌صورت استانی است.

مدیرکل بنیاد از مهم‌ترین این برنامه‌ها را اجرای طرح علمداران (طرح سپاس) دیدار جانبازان و خانواده‌های آنان با حضور مسئولین ارشد، امامان جمعه شیعه و اهل سنت منطقه، نیروهای نظامی و انتظامی و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرای استانی و شهرستانی عنوان کرد و افزود: از دیگر برنامه‌ها برگزاری یادواره، جنگ شادی، مسابقات ورزشی ویژه جانبازان و خانواده‌های معزز آنان است.

 وی از دیگر اقدامات این روز مهم را مصاحبه و تهیه گزارش تلویزیونی و رادیویی، شرکت در برنامه زنده شب‌های هیرکان با حضور مدیرکل و معاونین ستادی و جمعی از ایثارگران و تبلیغات محیطی در سطح استان دانست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار