سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری مسابقه قرآنی «ندای وحدت» ویژه خانواده‎های معظم شاهد و ایثارگر در این استان خبر داد.

مسابقه قرآنی «ندای وحدت» در گلستان برگزار می‎شود

  به گزارش گلستان24، علی‎اصغر فاضلی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن فرخنده میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) همچنین باتوجه به نامگذاری این ایام به نام هفته وحدت مسابقه «ندای وحدت» ویژه خانواده‎های معظم شاهد و ایثارگر و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‎های آنان برگزار می‎شود.

وی در خصوص جزئیات برگزاری این مسابقه قرآنی تصریح کرد: این مسابقه  به صورت 50 سوال تستی است که از طریق بنیاد در اختیار خانواده‎های شاهد گذاشته می‎شود.

اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان یک حرکت عظیم فرهنگی است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بیان داشت: خانواده‎های معظم شاهد و ایثارگر تا نیمه اول دی ماه فرصت دارند که به سوالات پاسخ دهند.

فاضلی افزود: متساقبین می‎توانند برای مطالعه و پاسخگویی به سوالات قرآن کریم، تفسیر نمونه و کتب روایی مورد اشاره در سوالات 38 تا 50 مراجعه کنند.

وی در خصوص اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان گفت: این اجلاس یک حرکت عظیم فرهنگی است، باید خداوند متعال را شاکر باشیم که توفیق خدمتگزاری به شهدا را به ما عنایت کرده و این به معنای مدال افتخاری برای همه اعضای کمیته، ستاد و خدمتگزاران است.

بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری باید و نبایدهای مهمی را ترسیم می‎کند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه برای برگزاری بهتر اجلاسیه و کنگره باید سخنان رهبر معظم انقلاب را در جمع اعضای ستاد مرکزی کنگره شهدای استان‎های دیگر با دقت مرور کنیم، تاکید کرد: بازخوانی فرمایشات ایشان نقاط ضعف و قوت و باید و نبایدهای بسیار مهمی را برای ما ترسیم می‎کند که می‎تواند در اجرای مطلوب کار به ما کمک شایانی کند.

فاضلی افزود: اجلاسیه 4 هزار شهید استان هر سال در یکی از استان‎های کشور برگزار می‎شود و در سال 1395 گلستان میزبان برگزاری این کنگره است.

وی گفت: مسئولیت کمیته جمع‎آوری آثار شهدا و کمیته تکریم اجلاسیه 4 هزار شهید استان بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

ارسال نظر

آخرین اخبار