در نخستین جلسه اعضای شورای بسیج رسانه گلستان

شهید سید حمیدرضا حسینی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه گلستان در سال 1397 مشخص و معرفی شد.

شهید شاخص بسیج رسانه گلستان در سال 1397 مشخص شد
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ شهید سید حمیدرضا حسینی یکی از خبرنگاران گلستانی شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه گلستان در سال 1397 مشخص و معرفی شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان عصر امروز در جمع اعضای شورای بسیج رسانه استان گفت: سید حمیدرضا حسینی شهید محوری سال 1397 بسیج رسانه استان گلستان معرفی شد تا در طول سال با الگو قرار دادن شهدا در مسیر صحیح گام برداریم.

علی محمد جعفری با بیان اینکه تقویت فضای رسانه‌ای یکی از اولویت‌های بسیج رسانه در سال 1397 است، افزود: فضای رسانه باید به مطالبات عمومی بپردازد و نیازهای جامعه را پاسخگو باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به کاهش حجم برنامه‌های بسیج رسانه با توجه به کمبود منابع مالی تصریح کرد: کیفیت‌بخشی برنامه‌های بسیج رسانه سرلوحه این سازمان است.

وی با اشاره به تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بیان کرد: وقتی بسیج اتکای به هیئت‌های اندیشه‌ورز داشته باشد و مسائل جامعه را از این طریق رصد و برای حل آنها به دنبال راه چاره باشد به موفقیت دست خواهد یافت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی اساس تحول و محور حرکت برای رسیدن به هدف است، گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج رسانه در راستای فرهنگ‌سازی، جنگ نرم، آگاه‌سازی و خدمات‌رسانی را در برنامه دارد.

جعفری در خصوص برگزاری جشنواره ابوذر بیان کرد: سال گذشته این جشنواره در کنار نقاط قوت بسیاری که داشت دارای ضعف‌هایی نیز بود که با آسیب‌شناسی مسائل تلاش خواهد شد در سال جدید و در برگزاری این جشنواره گام‌های موثرتر و ارزشمندی برداشته شود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های بسیج رسانه فعالتر کردن کانون‌های شهرستانی است، گفت: هر قدر که کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌ها فعال‌تر شوند فضای توسعه‌ای شهرستان‌ها تقویت خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان در خصوص تحقق شعار سال بیان کرد: مقام معظم رهبری هر سال با پیام نوروزی مسیر حرکت را برای جامعه مشخص می‌کند و هر کدام از ما وظیفه داریم در راستای تحقق فرامین ولی امر مسلمین جهان تلاش مضاعف داشته باشیم.

جعفری از فعالان رسانه استان گلستان خواست تا در راستای تبیین، آگاهی‌بخشی و فرهنگسازی حمایت از کالای ایرانی بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار