نایب رئیس بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه سومین جشنواره ابوذر در استان گلستان برگزار می شود گفت : در حال حاضر بهترین و تنهاترین شاخص ارزیابی عملکرد خبرنگاران گلستانی همین جشنواره ابوذر است.

جشنواره ابوذر بهترین شاخص ارزیابی خبرنگاران گلستانی است

به گزارش گلستان 24 ؛ جواد عموزاد نایب رئیس بسیج رسانه گلستان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ابوذر در استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر جشنواره ابوذر تنهاترین و بهترین شاخص برای ارزیابی و سنجش خبرنگاران استان گلستان است.

عموزاد افزود: طبق آمارها نزدیک به 200 فعال رسانه ای در استان گلستان به این کار مشغولند اما تاکنون نه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و نه نهاد دیگری نتوانسته ارزیابی از کیفیت کار خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان گلستان داشته باشد.

وی اضافه کرد: اما در طول سالهای گذشته خبرنگاران گلستانی با شرکت در جشنواره ابوذر و جشنواره هایی چون شهدای غواص و مدافع حرم و ارائه آثار کیفی خود ، به ارزیابی آنها پرداخته و الحق و الانصاف این جشنواره توانسته علاوه بر شناسایی استعدادهای جدید در این عرصه به قلم فعالین رسانه ای استان نیز توانایی ببخشد.

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: سومین جشنواره ابوذر هم امسال برگزار می شود و همه عوامل برگزاری این جشنواره آماده اند تا مانند سالهای گذشته یک جشنواره خوب ، با کیفیت و مورد توجه اهالی رسانه کشور برگزار کنند.

عموزاد تاکید کرد: امسال جشنواره ابوذر در 8 قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مقاله و سرمقاله، تیتر، عکس خبری، اینفوگرافی و فیلم کوتاه خبری برگزار می شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالاهایی ایرانی،فرهنگ مبارزه با مفاسد اقتصادی، شناخت دشمن، امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ مبارزه با تروریست، فرهنگ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، خادمین رضوی در خدمت به محرومین، موضوع بومی استان از جمله زیست بوم استان فرصت‎ها و تهدیدات، خلیج گرگان و گردشگری، شهدای حرم استان، وحدت و همدلی در استان، توسعه همه جانبه استان و مفاخر و مشاهیر و چهره‎های ماندگار استان گلستان موضوعاتی است که در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

عموزاد ادامه داد: آثار باید با نام یا تائید مدیر مسئول بوده و هر خبرنگار می‎تواند حداکثر در 5 موضوع شرکت کند و در هر موضوع نیز 3 اثر در قالب‎های مختلفی که انتخاب می‎کند به دبیرخانه جشنواره رسانه‎ای ابوذریا دفتر بسیج رسانه استان گلستان ارسال و فرم جشنواره به آن ضمیمه شود و در هر بخش 3 نفر برگزیده می‎شوند.

 

انتهای پیام /
منبع : رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار