مدیر جهادکشاورزی کلاله:

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کلاله از معاینه فنی 350 دستگاه کمباین در سطح این شهرستان خبر داد.

معاینه فنی 350 دستگاه کمباین در کلاله آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علی علیزاده  اظهار کرد: معاینه فنی 350 دستگاه کمباین در کلاله آغاز شد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا سیدن فصل برداشت محصولات زراعی معاینه فنی کمباین‌ها آغاز شده است و در سطح شهرستان کلاله حدود 350 دستگاه کمباین داریم که باید توسط کارشناسان جهاد کشاورزی معاینه فنی شوند.

*شرایط برای بروز بیماری‌های قارچی در مزارع فراهم است

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کلاله ابراز کرد: کمباین‌داران برای اطمینان از سالم بودن کمباین خود می‌توانند به مراکز جهاد کشاورزی جهت معاینه فنی کمباین مراجعه کنند و کارت معاینه فنی و کارت سوخت خود را دریافت کنند.

علیزاده با بیان اینکه شرایط برای بروز بیماری‌های قارچی در مزارع فراهم است، اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های مناسبی که در این ماه شاهد بودیم شرایط برای بروز بیماری‌های قارچی فراهم شده است به کشاورزان توصیه می‌شود که حداقل در مزارع خود دو نوبت سمپاشی بر علیه بیماری‌های گندم در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کلاله گفت: کشاورزان با مشورت کارشناسان پهنه مستقر در مراکز جهادکشاورزی شهرستان اقدام به سمپاشی در مزارع خود کنند.

وی از آغاز معاینه فنی کمباین‌ها در سطح شهرستان کلاله خبر داد و اذعان کرد: در سطح شهرستان کلاله حدود 350 دستگاه کمباین وجود دارد که کار معاینه فنی کمباین‌ها توسط 6 نفر از کارشناسان فنی آغاز شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار