شهردار گرگان:

شهردار گرگان با بیان این مطلب که مکان چهارشنبه‌ بازار گرگان به زودی به یکی از سایت‌های گردشگری خاص شهر بدل می‌شود اظهار کرد: گردشگری یکی از محورهای مهم برنامه‌های شهرداری گرگان در دوره جدید است.

چهارشنبه بازار گرگان، به یک سایت گردشگری خاص بدل می شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ "عبدالرضا دادبود" شهردار گرگان در آیین جشن نیمه شعبان در شهر گرگان گفت: گردشگری یکی از محورهای مهم برنامه‌های شهرداری گرگان در دوره جدید است.

وی افزود: مکان چهارشنبه‌ بازار گرگان به زودی به یکی از سایت‌های گردشگری خاص شهر بدل می‌شود که این امر رونق مدیریت شهری را می طلبد و قطعا به رونق اشتغال و وضعیت اقتصادی کل شهر منجر می‌شود.

"دادبود" تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری گرگان بالغ بر 250 میلیارد تومان است که 142 میلیارد آن به بخش عمرانی واگذار شده است.

شهردار گرگان عنوان کرد: مدیریت شهری گرگان به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و باید در این راستا همه نخبگان و جوانان باید به کمک ما بیایند و من از همان روز اول دست یاری به سوی همه کسانی که می‌توانند همراهمان باشند، دراز کرده ام.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق نظرسنجی نوروز امسال شهرداری گرگان؛ 88 درصد مسافران نوروزی تمایل داشتند که بار دیگر به شهرمان سفر کنند و این یک فرصت برای شهر گرگان می باشد و باید از آن استفاده کند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار