در دیدار خبرنگاران با معاون جدید فرماندار آزادشهر مطرح شد؛

معاون جدید فرماندار آزادشهر گفت: نگاه من به این پست، نگاه مولایم امام علی (ع) به پست و مقام است. نگاه من نسبت به خدمت، نگاه شهید بهشتی به خدمت است. برای من افراد فرقی با هم ندارند و بنده هرگز نگاه قومیتی نداشتم و ندارم.

نگاه من به پست و مقام، نگاه مولایم امام علی(ع) است/ خبرنگار ایسنا، رابط بین خبرنگاران و فرمانداری آزادشهر شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  خبرنگاران شهرستان آزادشهر با معاون جدید فرماندار آزادشهر دیدار کردند.

در این دیدار حسین لار کمان معاون جدید فرماندار آزادشهر ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار کرد: خبرنگاران هر زمانی که احساس کردند باید با بنده گفتگویی داشته باشند می توانند به فرمانداری مراجعه کنند. بنده از این گفتگو ها و هم اندیشی ها بسیار خرسند خواهم شد و علاقه مند به نشست های هم اندیشی با نخبگان شهرستان می باشم.

وی ادامه داد: بنده تمام تلاشم را  برای توسعه شهرستان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهم کرد. نگاه من به این پست، نگاه مولایم امام علی (ع) به پست و مقام است. نگاه من نسبت به خدمت، نگاه شهید بهشتی به خدمت است. برای من افراد فرقی با هم ندارند و بنده هرگز نگاه قومیتی نداشتم و ندارم.

معاون جدید فرماندار آزادشهر گفت: بنده علاقه زیادی به خدمت به مردم دارم و از اینکه بتوانم مشکل فردی را حل کنم بسیار خوشحال می شوم.

لاری کمان ادامه داد: هیچ فردی در مدت کوتاه نمی تواند تغییر خاصی ایجاد کند، برای همین از منتقدان تقاضا دارم، یک فرصت شش ماهه یا یک ساله به بنده بدهند و آنوقت عملکرد بنده را به نقد و بررسی بگذارند.

در انتهای این نشست، آقای روح ا... میرزایی ، خبرنگار ایسنا در شهرستان آزادشهر، به عنوان رابط بین خبرنگاران و فرمانداری ، از سوی خبرنگاران معرفی شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار