نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: کشاورزی نیازمند مدیریت علمی برای پیشرفت است.

کشاورزی نیازمند مدیریت علمی برای پیشرفت است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه یکشنبه در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: کشاورزی از پایه های مهم و حتی فراتر از اقتصاد است.

 

وی با بیان اینکه گندم استان گلستان جزو گندم های ممتاز در کشور است، افزود: سال گذشته کشاورزان از قیمت خرید گندم راضی بودند اما از نحوه پرداخت آن راضی نبودند و تاخیر در پرداخت ها موجب ناراحتی کشاورزان شد.

 

امام جمعه گرگان گفت: متاسفانه در استان گلستان برخی کشاورزان از زمین های خود برای سه کشت درسال استفاده می کنند که این امر موجب نابودی زمین های کشاورزی می شود.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی تنها دولت نمی تواند این مشکل را حل کند بلکه مجلس هم باید در این راه کمک کند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور باید ریشه یابی شود، اظهار کرد: همانطور که پزشک با ریشه یابی بیماری مریض را درمان می کند ما هم باید با ریشه یابی به حل مشکلات کشور بپردازیم.

امام جمعه گرگان گفت: اینکه در یک کشور از یک هکتار زمین ۱۶۰ تن گوجه فرنگی برداشت می کند و در کشور ما از همان یک هکتار تنها ۶۰الی ۷۰ تن برداشت می شود نشان دهنده این است که کشاورزی ما علمی نیست.

وی با بیان اینکه کشاورزی نیازمند مدیریت علمی است، افزود: باید در عمل مکانی را به عنوان الگوی کشت قرار داد و هر آنچه را که برای کشت لازم است روی آن پیاده کرد تا بتوان به کشاورزی علمی دست پیدا کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار