جانشین سازمان بسیج اساتید گلستان:

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان از برگزاری همایش «جهاد کبیر و استکبارستیزی» در روز 13 خرداد خبر داد و گفت: نتیجه عهد با شیطان بزرگ را در این همایش تبیین خواهیم کرد.

همایش «جهاد کبیر و استکبارستیزی» در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ ابراهیم مهقانی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان اظهار کرد: نتیجه عهد با شیطان بزرگ را در همایش «جهاد کبیر و استکبارستیزی» تبیین می‌کنیم که بعد از سالیان سال مذاکره با شیطان بزرگ چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص امام خمینی (ره) تصریح کرد: راز قدرت معنوی و رمز عظمت و نفوذ امام راحل این است که آن شخصیت بزرگ در همه کارها فقط خدا را دید و در راه او مجاهدت کرد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان افزود: بسیج اساتید دانشگاه‌های استان با توجه به منویات مقام معظم رهبری که اساتید دانشگاه را فرماندهان جنگ نرم نامیدند برنامه‌های تحلیلی و روشنگری را به مناسبت 14 خرداد و 15 خرداد خواهد داشت.

مهقانی افزود: شورای هماهنگی بسیج در دانشگاه‌های استان با استفاده از ظرفیت اساتید، دانشجویان و بسیج کارمندان نقش مهم و اثرگذاری را ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: بسیج اساتید برای ایام بزرگداشت ارتحال امام و 15 خرداد در سه محور عملیاتی و اثربخشی برنامه‌های متعددی را تعریف کرده است که از جمله نکوداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای بومی و ملی نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان از برگزاری مراسم جهاد کبیر و استکبارستیزی در استان خبر داد و گفت: نتیجه عهد با شیطان بزرگ را تبیین می‌کنیم که بعد از سالیان سال مذاکره با شیطان بزرگ چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

مهقانی بر لزوم تبیین آراء و اندیشه‌های امام راحل در مسائل مختلف تاکید کرد و افزود: چهار برنامه مهم در دانشگاه‌های استان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به نقش فرماندهان جنگ نرم تصریح کرد: در روز جمعه 11 خرداد در پنج شهرستان استان گلستان «کردکوی، گرگان، علی‌آبادکتول، آزادشهر و گنبدکاووس» پنج نفر از اساتید دانشگاه به مدت 15 دقیقه در بین الصلاتین نمازجمعه سخنرانی خواهند کرد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان ادامه داد: روز شنبه 12 خرداد نیز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کردکوی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کردکوی، آزاد اسلامی کردکوی و دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز  همایشی با عنوان تبیین گفتمان انقلابی‌گری و تبیین دستاوردهای بومی و ملی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

مهقانی بیان کرد: نشست عصر امام و نهضت عظیم انقلاب اسلامی روز شنبه 12 خرداد ماه جاری ساعت 10 صبح در دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی برگزار می‌شود.

وی گفت: نشست گفتمان‌سازی اساتید دانشگاه با موضوع امام‌محوری و جهاد کبیر «امام و تاریخ ماندگار» روز یکشنبه 13 خرداد ساعت 9 و 30 دقیقه در دانشگاه پیام نور گنبدکاووس انجام می‌شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان از برگزاری نشست علمی با عنوان امام و حماسه ماندگار در روز یکشنبه 13 خردادماه جاری در دانشگاه جامعه گلستان خبر داد.

مهقانی با بیان اینکه مولفه‌های افتخارآمیز امام روح‌الله باید برای نسل جوان تبیین شود، گفت: آنچه که جوانان باید بدانند و نیاز به روشنگری دارد در نشست‌های علمی و تبیینی پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار