رئیس بسیج رسانه گلستان:

رئیس بسیج رسانه استان گلستان گفت: سومین کانون بسیج رسانه در شهرستان‌های استان گلستان استان گلستان امروز در گنبدکاووس افتتاح شد.

سومین کانون بسیج رسانه استان گلستان در گنبدکاووس افتتاح شد

به گزارش گلستان 24، علی‎محمد جعفری ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه گنبدکاووس اظهار داشت: امروز سومین کانون بسیج رسانه را در شهرستان‌های استان گلستان افتتاح می‌کنیم و امید داریم تشکیل کانون در این شهرستان به راه‌اندازی دیگر کانون‌ها نیز کمک کند.

وی تصریح کرد: مدت زیادی از فعالیت بسیج رسانه در استان نمی‌گذرد و امید داریم بسیج رسانه مامنی برای اصحاب رسانه در استان باشد.

رئیس بسیج رسانه استان گلستان بر تربیت خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: در این راستا دوره‌های تخصصی و آموزشی را برای خبرنگاران بسبجی در نظر می‌گیریم.

وی تبیین تفکرات امام خمینی(ره) و گفتمان مقام معظم رهبری را از دیگر ماموریت‌های بسیج رسانه دانست و گفت: بسبج رسانه باید در منطقه و سطح بین المللی نقش خود را ایفا کند و مرز فعالیت این نهاد مقدس منوط به مرزهای جغرافیایی میهن اسلامی نیست.

جعفری افزود: محور و پایه کارهای ما مبحث معرفتی و بصیرتی حلقه‌های صالحین در قالب انجمن‌های تخصصی خبرنگاری و مدیر مسئولان دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: بسیج رسانه باید به تفکر یک رسانه مردمی در جامعه کمک کند و مطالبات به حق مردم را با تفکر بسبجی اطلاع‌رسانی کنیم و مسئولان باید رسانه‌ها را به عنوان ارکان نظام که به تقویت اهداف انقلاب کمک می‌کند بپذیرند.

رئیس بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه باید سطح علمی بسیجیان رسانه‌ها را تقویت کنیم، افزود: نخستین دوره '' گزارش‌نویسی" را در اردیبهست ماه در استان گلستان برگزار کردیم.

جعفری به برگزاری دوره سواد رسانه‌ای توسط بسیج رسانه در محلات اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم با این اقدام به کاهش آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی کمک کنیم.

وی به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اشاره کرد و افزود: 2 جشنوار رسانه‌ای ابوذر در استان گلستان برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه استان روبه‌رو شد.

رئیس بسیج رسانه استان گلستان گفت: استان گلستان از رسانه‌های معاند هم بی‌نصیب نبوده و در روزهای اخیر یکی از نشریات مطالبی برخلاف دیدگاه انقلاب بیان کردند که براساس آن بیانیه‌ای صادر کردیم.

جعفری اظهار داشت: مقام معظم رهبری رسانه‌ها را به 3 دسته انقلابی، خاکستری و معاند تقسیم کردند و این جای تامل است که رسانه‌ای با هزینه بیت‌المال علیه ارکان انقلاب قلم بزند و این موضوع در هیچ کشوری دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار