شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت: به‌زودی دفتر جذب ایده و نوآوری شهری را در گرگان فعال خواهیم کرد که این کار می‌تواند در توسعه شهر و استان نقش مهمی داشته باشد.

دفتر جذب ایده و نوآوری شهری در گرگان فعال می شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عبدالرضا دادبود، شامگاه چهارشنبه در مراسم نخستین استارتاپ ویکند گردشگری گرگان با محوریت هویت شهری اظهار کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع گردشگری و محوریت آن حمایت‌های خوبی از مجموعه فعالیت‌های شهرداری داشته و خواهد داشت.

 

وی افزود: فعالیت در حوزه شهر هوشمند و گردشگری یکی از اولویت‌های شهرداری گرگان در دوره جدید محسوب می‌شود که در این زمینه فعالیت‌های زیادی انجام‌شده است.

شهردار گرگان گفت: برنامه‌های مختلفی برای سال ۹۷ پیش‌بینی شد که همه این‌ها به‌تدریج اجرا خواهد شد و شهرداری با تمام توان و ظرفیت با مشارکت بخش‌هایی که دارای تخصص هستند در این زمینه اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام جدید شهرداری گرگان در حوزه شهر کارآفرین، تصریح کرد: برای انجام این کار تاکنون اتفاقات خوبی رقم خورده، مقدمات کار فراهم‌شده و تفاهم‌نامه با بخش‌های مختلف دستگاه‌ها انجام شد.

دادبود با بیان اینکه صندوق‌های مرتبط از طرح شهرداری در حوزه کارآفرینی حمایت تسهیلاتی می‌کنند، اظهار کرد: با اجرای این طرح در شهر گرگان اشتغال توسعه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: موضوع کارآفرینی شهری به‌طورجدی می‌تواند پشتوانه‌ای برای چنین حرکاتی در مقاطع مختلف باشد.

شهردار گرگان گفت: به‌زودی دفتر جذب ایده و نوآوری شهری در گرگان فعال خواهیم کرد که این کار می‌تواند در توسعه شهر و استان نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: امید است با برگزاری این جلسه تمام توان و ظرفیت‌ها به کار گرفته شود و شاهد ایده‌ها و خروجی‌های خوبی در سطح شهر گرگان باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار