رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از رسانه‌ها و مروجان و مبلغان دینی خواست تا در تبیین شخصیت امام خمینی (ره) و 15 خرداد قیام کنند تا نسل جوان هر چه بیشتر با این پدیده تاریخی آشنا شود.

مبلغان دینی در تبیین شخصیت امام خمینی (ره) و 15 خرداد قیام کنند/ نسل جوان به دستاوردهای نظام اسلامی افتخار کند

به گزارش گلستان24  ؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قیام الهی 15 خرداد هستیم و برنامه‌های متنوعی را با تمام توان در این راستا با شعار محوری «افتخار به گذشته و امید به آینده» برگزار خواهیم کرد.

وی از تدارک برگزاری همایش بزرگ سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و تصریح کرد: نخستین برنامه‌ای که ذیل ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام خواهد شد و باید بسیار باشکوه انجام شود؛ همایش پیام‌دار، مقتدر و قوی پیرامون سالگرد ارتحال امام راحل و گرامیداشت 15 خرداد است که این برنامه برای نسل جوان و کسانی که علقه دینی و انقلابی دارند بسیار اثرگذار خواهد بود.

*نسل امروز باید به نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن افتخار کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: امام راحل مبدع و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی هستند و منشاء خیر و برکات زیادی برای برگزاری برنامه‌های این ایام خواهد بود برنامه‌ها نیز با شعار محوری «افتخار به گذشته و امید به آینده» در سطح ملی و بلکه در سطح جهانی برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه برنامه‌های محوری این ستاد تا 22 بهمن‌ماه جاری با همین شعار خواهد بود از همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های استان خواست برای برگزاری مراسمات این ایام، شعار محوری مذکور را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز باید به نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن افتخار کند، گفت: نسل جوان و متولدین دهه‌های 70و 80 نمی‌دانند که برای بردن نام امام خمینی (ره) چه انسان‌هایی به سلول‌های مخوف ساواک افتادند، کتک خوردند و شهید شدند.

*چرا باید نسبت به پدیده تاریخی 14 و 15 خرداد کم‌کاری و تعلل صورت بگیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه بر اساس آمار 260 ماهواره به زبان فارسی بر علیه امام راحل، آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: شبکه‌های تبلیغات اسلامی، تبلیغات دینی، تبلیغات اجتماعی و تبلیغات سیاسی ما چقدر در برابر این هجمه‌ها فعال شده است.

احمدی با اشاره به اینکه 2 هزار برنامه ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران به طور شبانه‌روز در حال سمپاشی افکار عمومی جهان هستند، گفت: متاسفانه این برنامه‌ها تا حدودی تاثیرگذار بوده است، در مقابل هنوز جوان ما نمی‌داند 15 خرداد چیست، چرا باید نسبت به این پدیده تاریخی کم‌کاری و تعلل صورت بگیرد.

وی بیان کرد: روزی برای بردن نام امام افرادی کتک می‌خوردند و فردای قیامت به خاطر تعلل برخی افراد برای نبردن نام امام و آرمان‌های ایشان باید پاسخگو باشند.

*شخصیت امام راحل باید در همه ایام سال به ویژه 15 خرداد معرفی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از اصحاب رسانه، مبلغان و مروجان دینی خواست تا در تبیین اندیشه‌های امام برای نسل جوان و کسانی که امام را ندیدند و از ایشان خاطره‌ای ندارند تلاش کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه شخصیت امام راحل باید در همه ایام سال به ویژه 15 خرداد معرفی شود، تصریح کرد: خیلی تاسف بار است که در کتب درسی به شخصیت امام خمینی (ره) کمتر پرداخته شده است.

وی ابراز کرد: امام خمینی (ره) خودش را هدیه به اسلام کرد و در سیل خروشان دفاع از اسلام و استمرار خط عاشورا خودش را فدا کرد و هیچ تعللی در این زمینه بخشودنی نیست.

*انقلاب اسلامی؛ پایان مارکسیسم، کمونیسم، لیبرالیسم  و حیات مجدد اسلام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه جریانی از درون به امام‌زدایی پرداختند، گفت: خواستند به نسل دهه 70 و 80 القا کنند که امام به تاریخ پیوست آنها به شیوه‌ای و حزب منحله مشارکت به شیوه‌ای دیگر سریعا اعلام کردند که امام دیگر تمام شد.

احمدی افزود: امروز اندیشه دیگری همین مسائل را دنبال می‌کند و اندیشه دیگری با سکوت از این اندیشه‌ها حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه افتخار به گذشته و امید به آینده انقلاب اسلامی ایران نیاز به تبیین دارد، ابراز کرد: اگر مایه فخر را نشناسیم نمی‌توانیم به آن افتخار کنیم، امروز آکادمی‌های جهانی به اتفاق می‌گویند با انقلاب اسلامی؛ پایان مارکسیسم، کمونیسم، لیبرالیسم اتفاق افتاده و حیات مجدد اسلام جریان گرفته آیا اینها افتخار نیست.

*احیای هویت دینی، سازندگی و پیشرفت جزو دستاوردهای نظام اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به دیگر افتخارات 40 ساله انقلاب اسلامی بیان کرد: پایان استبداد خاندان پهلوی، استقرار جمهوری اسلامی، ایجاد امنیت، اعتماد به نفس ملی، احیای هویت دینی، سازندگی و پیشرفت جزو دستاوردهای این نظام است که همه به آن افتخار می‌کنیم.

احمدی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت ایام الله 14 و 15 خرداد در تبیین دستاوردهای این نظام الهی تلاش کنند و هر کسی در این زمینه کوتاهی کرد باید مذمت و ترغیب به تبیین اندیشه‌های امام برای نسل جوان شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار