هفته یازدهم و قهرمانی مسابقات کورس اسبدوانی بهاره کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با معرفی چابکسواران و اسب‌های برتر به‌کار خود پایان داد.

معرفی چابکسواران برتر مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ حکیم ایگدری  اظهار داشت: هفته یازدهم و قهرمانی مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور با شرکت 67 چابک‌سوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

 

وی افزود: در مسابقات هفته یازدهم و قهرمانی کورس بهاره، 67 رأس اسب در 6 دور یک‌هزار و یک‌هزار و 700 متری با هم رقابت کردند.

ایگدری تأکید کرد: در پایان این هفته، در دور نخست رامین قهرمانی با اسب رزیتا ساجد برنده شد. دور دوم اسب سایدیرین، یاسر جرجانی را زودتر از بقیه به خط پایان رساند.در دور سوم نورمحمد بهادر با اسب پامادور عنوان نخست را کسب کرد و در دور چهارم آرمین آق آتابای با عالم ناب اول، دور پنجم ابوطالب جاری زاده با اسب منوکید، دور ششم  مهران عطا با اسب گلدن‌بل و در دور هفتم امیر مختومی با  اسب مگنوم عنوان‌های نخست را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان با بیان اینکه در رقابت‌های امروز سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت کردند، گفت: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 962 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی با بیان اینکه رقابتهای کورس سوارکاری تابستانه کشور در استان گلستان، پس از ماه مبارک رمضان در مجموعه سوارکاری بندرترکمن برگزار می‌شود، تأکید کرد: در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار