معاون اقتصادی استاندار گلستان خبرداد:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان گفت: امسال بالغ‌بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های استان گلستان در نظر گرفته شد.

اعتبار ۱۲۰۰میلیارد تومانی برای پروژه‌های سال ۹۷ گلستان
به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ محمود ربیعی، شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز گلستان اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۷ درصد روستاهای گلستان گاز رسانی شد.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته حتی در دورترین روستاهای کلاله پروژه‌های گازرسانی انجام شد، افزود: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌های بزرگی را از باب وسعت، اعتبارات و سرمایه‌گذاری در استان افتتاح خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان گفت: امسال هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش پروژه‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و خدمات افتتاحیه خواهیم داشت که بیشترین اعتبارات مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته برای اولین بار در افتتاح پروژه‌ها بخش خصوصی تنه به تنه بخش دولتی بود.

ربیعی اظهار کرد: برای رشد، توسعه و بالا بردن کسب‌وکار جامعه باید مسیر کار را سرعت بخشیم و اعتبارات بیشتری را توسط سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جذب کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای توسعه، سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات بخش گاز است، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم شرکت و ناحیه صنعتی داشته باشیم اما از مشکل سوخت برخوردار باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار