رئیس راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برطرف شدن برخی مشکلات و کمبودهای مسکن مهر گنبدکاووس، گفت: مشکل فاضلاب مسکن مهر کاج شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال در حال حل شدن است.

مشکلات و کمبودهای مسکن مهر گنبدکاووس برطرف می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عباس فرامرزی عصر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: فاضلاب 7 بلوک از سایت مسکن مهر کاج شهرستان ترمیم و اصلاح شد و 7 بلوک دیگر نیز در حال انجام است.

وی افزود: برای هدایت آب‌های سطحی بالادست نیز, شهرداری در حال ساماندهی آن است که بخشی از هدایت این آب‌ها, مربوط به مسکن مهر کاج است.

رئیس راه و شهر سازی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: مشکل جمع‌آوری زباله, ایجاد فضای سبز و مشکل فاضلاب مسکن مهر کاج با همکاری راه و شهرسازی و شهرداری در حال پی‌گیری و رفع است.

فرهاد شیبک معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: ایجاد پارک بانوان و خانواده از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار دارد و متاسفانه هنوز توسط شهرداری عملی نشده است, اجرایی نشدن این پارک در حوزه سلامت شهروندان, کار جالبی نیست و تکرار آن سبب لوس شدن این موضوع شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود 50 درصد از جمعیت 300 هزار نفری حوزه شهرستان, بانوان هستند, پارک بانوان جزء ضروریات شهرستان بوده و باید مورد توجه جدی مسئولان شهری قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به احداث کشتارگاه صنعتی در شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بنا داریم عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی را توسط بخش خصوصی تسریع کنیم تا شاهد بهره برداری این کشتارگاه تا پایان سال آینده باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار