روز گذشته رخ داد

رئیس اداره آموزش فرهنگ و ترافیک پلیس راهور استان گلستان گفت: متاسفانه در روز گذشته یک دستگاه سواری پژو با عابر پیاده برخورد می‌کند که این تصادف منجر به فوت عابرپیاده شد.

جان باختن یک عابرپیاده بر اثر برخورد با خودروی سواری پژو

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمد نکایی بعد از ظهر امروز با گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته یک دستگاه سواری پژو با یک عابر پیاده در بلوار ناهارخوران تصادف کردند که در این حادثه یک عابر پیاده جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حادثه دلخراش برخورد یک دستگاه سواری پژو با عابر پیاده که در بلوار ناهارخوران شهرستان گرگان اتفاق افتاد یک عابرپیاده در اثر بی‌احتیاطی راننده خودروی پژو مجروح می‌شود و هنگام انتقال مصدوم به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس اداره آموزش فرهنگ و ترافیک پلیس راهور استان گلستان با گرامیداشت ایام مبارک رمضان ابراز کرد: همانطور که در ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی تمرین اطاعت بندگی می‌کنیم و خاضعانه دل به درگاه احدیت می‌سپاریم و به رحمت و واسعه الهی امید داریم لازم است برای حفظ جان خودمان که یک ودیعه الهی است تجدیدنظر کنیم و در هنگام رانندگی، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم.

نکایی با تاکید بر اینکه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند، خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند با رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی نسبت به کاهش حوادث رانندگی سهیم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار