مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: حضرت با مال و جانش پیامبر (ص) را در روزهای بی‌کسی مورد حمایت خود قرارداد و از اسلام دفاع کرد

حضرت خدیجه با جان و مال خود از اسلام دفاع کرد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد با اشاره به وفات حضرت خدیجه (س)، بر نقش مهم ایشان در احیا، ترویج و نجات اسلام تاکید و اظهار کرد: این حضرت با مال و جانش پیامبر (ص) را در روزهای بی‌کسی مورد حمایت خود قرار داد و از ایشان پشتیبانی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: حضرت خدیجه (س) باکارهای خیری که برای نجات اسلام انجام دادند نامی نیک از خود به یادگار گذاشتند.

وی با بیان اینکه هر انسانی با انجام کار خیر می‌تواند نام نیک از خود به یادگار بگذارد، افزود: در طول تاریخ مادران شهدا، جانبازان و ایثارگران نام‌آوران تاریخ بشریت هستند که توانستند از خود نام نیک به‌جای بگذارند.

ولی نژاد نقش حضرت خدیجه(س) را در ترویج اسلام بسیار مفید خواند، اظهار کرد: پیامبر(ص) همیشه به نیکی از حضرت خدیجه(س) یاد می‌کرد و می‌فرمودند حضرت خدیجه(س) از حامیان بسیار بزرگ دین اسلام بودند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فداکاری که حضرت خدیجه (س) داشتند می‌طلبد امروز بانوان جامعه ایشان را الگو خود قرار دهند و در عرصه‌های مختلف زندگی از همسران خود حمایت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار