امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه رفتارهای نابخردانه رئیس جمهور آمریکا بیشتر خودشان را رسوا خواهد کرد، گفت: ترامپ بازنده اصلی معادلات سیاسی منطقه خواهد شد.

ترامپ بازنده اصلی معادلات سیاسی منطقه خواهد شد/ دشمنان و مخالفان آمریکا دارای صف و انسجام شده‌اند
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‌الاسلام محمود ترابی شامگاه دوشنبه در جمع دانشجویان بسیجی گنبدکاووس با اشاره به اقدامات اخیر سران کشور آمریکا و سخنان گستاخانه رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور، اظهار کرد: امروز همه دنیا می‌دانند که افرادی کوتاه‌بین و نادان در راس مدیریت دولت آمریکا قرار گرفته‌اند که هر روز با اقدامات و گفتار نسنجیده خود اقدام به چالش‌آفرینی برای خود و دنیا می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترامپ پس از معامله بزرگ قرن با عربستان سعودی و اخیرا با خروج از برجام عدم کفایت و فهم سیاسی خود را به اثبات رساند، افزود: این روزها نیز وزیر خارجه گستاخ و بی‌ادب آمریکا 12 شرط برای کشور و مردم ما مطرح کرده است که نشان می‌دهد این افراد هنوز ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی را به خوبی نشناخته‌اند.

*رفتار سران کشور آمریکا تاسف‌بار و خجالت‌آور است

امام جمعه گنبدکاووس رفتار سران کشور آمریکا تاسف‌بار و خجالت‌آور است، خاطرنشان کرد: تردیدی نداشته باشید که با اقدامات اخیر دولتمردان آمریکایی زوال این غده سرطانی زودتر محقق خواهد شد و این کشور به نابودی و شکست بزرگ و تاریخی‌اش نزدیک‌تر می‌شود زیر افول هر حکومتی از رفتارهای نابخردانه و حاکمیت‌های غیر‌دورنگر آغاز می‌شود.

ترابی با تاکید بر اینکه ترامپ کوچک‌ترین فهمی از سیاست، قدرت و راهبردهای سیاسی ندارد، ادامه داد: او فقط به بازی‌های پولی و تجارت می‌اندیشد و همین موضوع باعث می2شود که در آینده نه چندان دور و در منافع دراز مدت او باشد که بازنده اصلی همه معادلات سیاسی منطقه و دنیا معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه با خروج آمریکا از برجام و رفتارهای بدعهدانه دولتمردان این کشور بدون تردید هر روز بر دشمنان این کشور افزوده خواهد شد، تصریح کرد: امروز همه دنیا شاهد هستند که به مرور مخالفان سیاست‌های آمریکا در دنیا دارای صف و انسجام بیشتری شده‌اند و این انقلاب اسلامی ماست که هر روز تجلی بیشتری در منطقه پیدا می‌کند.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام موجب تقویت مولفه‌های انقلاب اسلامی در دنیا خواهد شد، اضافه کرد: تردیدی نداشته باشید که اگر در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نگاه به درون حرکت کنیم افق روشن و نویدبخشی در مقابل کشور عزیزمان قرار خواهد گرفت که نشانه‌های آن از هم اکنون قابل مشاهده است.

ترابی با تاکید بر اینکه امروز باید همه مردم و مسوولان با درایت و هوشمندی انسجام و اتحاد خود را حفظ کنند، گفت: منتقدین در عین انتقاد از برجام دچار اهانت، توهین و ایجاد دوقطبی نشوند و از سویی دیگر نیز دولت و افراد همفکر با آن نیز با توجه به ضرورت‌های کشور از اعتماد به غرب پرهیز کرده و توان و همت خود را معطوف به حمایت از ظرفیت‌های داخلی کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار