مدیرکل سیاسی استانداری گلستان:

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان گلستان با اشاره به سیاست‌های جدید استانداری گلستان، گفت: استاندار گلستان به دنبال شفافیت عملکرد مدیران در شهرستان‌هاست.

استاندار گلستان به دنبال شفافیت عملکرد مدیران است/ شنوایی سیستم مطالبه ما از فرمانداران و بخشداران است
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ احسان مکتبی  در گنبدکاووس با اشاره به انتصابات اخیر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان‌های استان گلستان به ویژه انتصابات اخیر در گنبدکاووس، اظهار کرد: سیاست اصولی استاندار گلستان بر استفاده از مدیران باتجربه و کاربلد در شرایط حساس کشور و استان گلستان است.

وی با بیان اینکه با دستور استاندار گلستان انتصابات در دستگاه‌های دولتی به ویژه در بخشداری‌ها و معاونت‌های فرمانداری مبتنی بر پیشنهاد فرمانداران بوده است، افزود: تلاش ما این است تا مجموعه همکاران فرمانداران هماهنگ و منطبق بر ایده‌ها و مسیر حرکتی آنها حرکت کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان گلستان با تاکید بر اینکه تلاش ما این است تا در دوره جدید استانداری عملکرد و خدمتی شفاف را از سوی مدیران به مردم ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: این شفافیت می‌تواند به پاسخگویی بهتر مدیران به مردم و افزایش راندمان کاری نیز منجر شود که یکی از خواسته‌های ما از مسوولان شهرستان‌هاست.

مکتبی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دستورات و برنامه‌های استانداری در دوره مدیریت سید مناف هاشمی شنوایی سیستم است، ادامه داد: منظور ما از شنوایی سیستم این است که مسوولان دولت تدبیر و امید در تمامی سطوح حتی تا بخشداری‌ها باید گوش شنوای مطالبات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم و نخبگان اعم از گروه‌ها، جناح‌ها، قومیت‌ها و مذاهب باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استانداری گلستان برای تمامی انتصابات در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اقدامات فنی و پژوهشی صورت می‌گیرد، گفت: مصاحبه‌های تخصصی از افراد و گزینه‌های مد نظر نیز ما را به صلاحیت و توانمندی افراد برای تصدی جایگاه می‌رساند که در جمع‌بندی نهایی شایسته‌ترین فرد بدون در نظر گرفتن حواشی و مناسبات سیاسی در مسند مربوطه منصوب می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان گلستان با تاکید بر اینکه تلاش ما در دوره جدید مدیریتی توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته است، تصریح کرد: ما نخواهیم گذاشت محرومیت مناطق مرزی و کم‌تر توسعه یافته با مدیرانی ضعیف تشدید شود.

مکتبی بهار دولت تدبیر و امید و استانداری گلستان در دوره دوازدهم را بهار گفت و گو توصیف کرد و گفت: مسیر حرکت ما در استاندای گلستان از گفت و گو با احزاب، اقوام و مذاهب مختلف می‌گذرد و معتقد هستیم مشکلات کشور را می‌توانیم با گفت و گو با یکدیگر و همدلی مرتفع کنیم.

گفتنی است در ادامه موج انتصابات جدید سید مناف هاشمی استاندار گلستان امروز سید ناصر باقری به عنوان سرپرست معاونت جدید‌التاسیس توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه گنبدکاووس منصوب شد و از سویی دیگر طی حکمی حاجی نظر شیرمحمدلی رئیس سابق شورای اسلامی شهر گنبدکاووس جایگزین حمید سالمی در بخشداری داشلی‌برون این شهرستان شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار