رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان این مطلب که بیش از 480 هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی خریداری شده است، گفت: عملیات خرید گندم و سایر غلات کشاورزان گلستانی ادامه دارد.

بیش از 480 هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی خریداری شده است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ "مختار مهاجر" رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت خرید و پرداخت محصولات کشاورزی استان گفت: در امر خرید محصول کلزا، بالغ بر یکصد هزار و پانصد و پنجاه و هشت تن محصول خریداری شده است که معادل 108 میلیارد تومان از وجه خرید این محصول به کشاورزان پرداخت شده است.

وی در زمینه خرید محصول گندم افزود: در زمینه خرید محصول گندم باید گفت که میزان چهارصد و هشتاد هزار و یکصد و دوازده تن گندم از کشاورزان خریداری شده است که بالغ بر 124 میلیارد تومان از وجه خرید گندم به حساب کشاورزان واریز شده است.

"مهاجر" در زمینه خرید محصول جو تصریح کرد: بالغ بر 25 هزار تن محصول جو از کشاورزان گلستانی خریداری شده است که معادل 12 میلیارد و 200 میلیون تومان از وجه خرید جو به کشاورزان پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان خاطر نشان کرد: عملیات برداشت و خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان گلستان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار