ماه رمضان امسال؛

ماه رمضان امسال حامیان گلستانی سرپرستی ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان را بر عهده گرفتند.


900 ​یتیم و فرزند محسنین گلستانی دارای حامی شدند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به استقبال خوب مردم در کمک به نیازمندان گفت: ۸۰۰ حامی در ماه مبارک رمضان به‌ویژه شب‌های قدر سرپرستی معنوی ۹۰۰ فرزند تحت حمایت این نهاد را بر عهده گرفتند.

وی افزود: از این تعداد ۵۸۰ یتیم و ۳۲۰ فرزند محسنین تحت تکفل حامیان قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه این نهاد دارای ۱۹ هزار حامی است یادآور شد: حامیان گلستانی سرپرستی ۹ هزار کودک را بر عهده‌دارند که از این کودکان ۵ هزار یتیم و ۴ هزار فرزند محسنین هستند.

حسین پور بابیان رشد ۵۹ درصدی کمک‌های مردمی برای اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان گفت: در سال جاری مردم خیر و نیکوکار این استان بیش از ۷۴۷ میلیون تومان برای کمک به اکرام ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

وی افزود: کمیته امداد استان گلستان در ماه مبارک رمضان در قالب طرح همیان مولا، مفتاح الجنه، اطعام نیازمندان به همراه مراکز نیکوکاری بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان کمک کردند.

حسین پور با توجه به رشد ۲۴ درصدی مشارکت‌ گلستانی ها در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری گلستانی‌ها با پرداخت بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در طرح‌های مختلف واحد مشارکت‌های مردمی این نهاد، شرکت کردند.

گفتنی است، کمیته امداد استان گلستان دارای ۶۰ هزار خانوار و ۱۰۶ هزار نفر مددجوی تحت حمایت است.

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار