رئیس اداره ورزش گنبدکاووس خبر داد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانه در 27 رشته ورزشی در قالب طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانه در 27 رشته ورزشی در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمود رحیمیان امروز  در گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های اداره ورزش و جوانان در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: تلاش ما این است که بتوانیم مفهوم اوقات فراغت را از سه ماهه تابستان به تمام طول سال بکشانیم تا در تمامی ماه‌ها و روزهای سال برای جوانان و نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای را اجرایی کنیم.

*متاسفانه برخی تنها در فصل تابستان به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری برای جوانان هستند

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی تنها در فصل تابستان به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری برای جوانان هستند، افزود: این دسته از افراد بعد از فصل تابستان کار را رها کرده و تا تابستان سال آینده هیچ برنامه‌ای برای جوانان و نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها ندارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از برگزاری کلاس‌های مختلف ورزشی و فرهنگی در 27 رشته مختلف از سوی این اداره ویژه جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته افراد ثبت نام شده در این کلاس‌ها در طول سال نیز کلاس‌ها را ادامه خواهند داد.

رحیمیان با تاکید بر اینکه نمی‌توان با امکانات و تجهیزات محدود برای تمام جوانان و وقت‌های خالی آنها برنامه‌ریزی دقیق و کافی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بنا براین باید به دنبال احیای بازی‌های بومی محلی و برنامه‌ریزی برای پویا کردن محلات و جوانان و نوجوانان در درون بافت جامعه باشیم.

* احیای مسابقات «گل کوچک» در محلات گنبدکاووس در تابستان امسال

وی با اشاره به اینکه ما قصد داریم در تابستان سال جاری مسابقات گل کوچک در محلات را احیا کنیم، ادامه داد: این طرح به صورت پایلوت در چندین محله سطح شهر گنبدکاووس از ابتدای تیرماه آغاز خواهد شد که امیدواریم بتوانیم خروجی مناسبی را از آن نیز داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه ما خواهان حرکت جامع و هماهنگ ادارات و نهادهای شهرستان در حوزه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستیم، تصریح کرد: انتظار ما این است که ادارات و نهادهای دیگر نیز برنامه‌های خود را به ما اطلاع دهند تا ضمن ارائه یک بسته کامل محتوایی به خانواده‌ها در حوزه تبلیغات کلاس‌ها و حذف موازی کاری‌ها اقدامات موثری را صورت دهیم.

رحیمیان با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی با سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های جوانان، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با راه‌اندازی اتاق فکری متشکل از جوانان فعال و موفق شهرستان گنبدکاووس مسیر جدیدی را برای حرکت در این مسیر ایجاد کنیم.

وی برنامه‌ریزی برای جوانان و ساماندهی امور مرتبط با این قشر را یکی از حساس‌ترین امور دانست و گفت: در برنامه‌ریزی برای جوانان باید به ظرافت‌های خاص رفتاری و ویژگی های منحصر به فرد آنها نیز توجه کرد تا بتوانیم تاثیرگذار و موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار