نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مشکل آموزش و پرورش تنها سخت افزاری نیست بلکه باید در بنیان و اساس اقداماتی انجام شود و از لحاظ نرم افزاری هم رشد پیدا کند.

سطح کیفی آموزش در مدارس ارتقا یابد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: سطح کیفی در آموزش و پرورش باید ارتقاء یابد، مشکل آموزش و پرورش تنها سخت افزاری نیست بلکه باید در بنیان و اساس اقداماتی انجام شود و از لحاظ نرم افزاری هم رشد پیدا کند.

نورمفیدی افزود: آموزش نباید صرفاً حفظ کردنی باشد بلکه دانش آموز باید در جریان یادگیری، درس را درک کند و بفهمد.

وی همچنین گفت: اگر دانش آموز در آینده، کاری می خواهد انجام دهد باید بر مبنای دانشی باشد که همراه با درک بوده و نقش معلم در این زمینه بسیار چشم گیر و حساس است.

امام جمعه گرگان دربخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشی که همراه با تفکر باشد چراغی است که در مقام عمل نوآوری و خلاقیت هم خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان با توجه به جایگاه آموزش و پرورش درجامعه اظهار کرد: بسیاری از دستگاه های اجرایی در کشور هزینه می کنند وخدمات دهی دارند، ولی آموزش و پرروش انسان می پرورد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار بهجت تربتی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان، گزارشی از آمار دانش آموزی، فضاهای آموزشی و برنامه های آموزش و پرورش را با هدف ارتقاء کیفیت برنامه و فعالیت ها ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار