مدیر کل آموزش و پرورش گلستان:

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: 2 هزار و 500 مدرسه در سطح استان گلستان وجود دارد.

مراسم بزرگداشت هفته معلم در تمامی شهرستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24؛  احسان گوهری‌راد ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: 2 هزار و 500 مدرسه در سطح استان گلستان وجود دارد که این مدارس در سطح استان گلستان فعال هستند.

وی از فعالیت 2 هزار و 500 آموزشگاه در سطح استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: حدود 2 هزار و 500 آموزشگاه در بیش از یک‌هزار روستا و شهرهای استان گلستان داریم که در بسیاری از این روستاها مدارس ما تنها بخش‌های اداری هستند که پرچم جمهوری اسلامی ایران در آنها برافراشته شده است.

* پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران  در بیشتر مدارس استان گلستان برافراشته است/ مراسم بزرگداشت هفته معلم در تمامی شهرستان برگزار می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران  در بیشتر مدارس استان گلستان برافراشته است، ابراز کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در جای جای کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که حضور مقتدرانه داشته باشد و به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بپردازد.

گوهری‌راد با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت هفته معلم در تمامی شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان‌ها مراسمی را به مناسبت بزرگداشت شهید مطهری و هفته معلم برگزار خواهیم کرد و این افتخار را داشتیم که در این هفته دو معاون وزیر آموزش و پرورش کشور به استان گلستان آمدند و در شهرستان‌های گنبدکاووس و کلاله حضور داشتند.

وی از برگزاری جلسه استانی بزرگداشت مقام معلم در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: امروز مراسم بزرگداشت هفته معلم در شهرستان گرگان برگزار شد.   

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تعلیم و تربیت را یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تعلیم و تربیت در جامعه یک امر ضروری است و هدف آموزش و پرورش ارتقای سطح دانش به دانش‌آموزان است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار