معاون سپاه نینوا گلستان:

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به مهمترین ویژگی و محاسن هجدهمین شهید مدافع حرم استان گفت: مکارم اخلاقی سیدرضا حسینی نوده او را شایسته مقام شهادت کرد.

مکارم اخلاقی «حسینی‌نوده» او را شایسته شهادت کرد/ عمل به تکلیف راه سعادت است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید علی مهاجر صبح امروز در حاشیه استقبال از پیکر مطهر هجدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اخلاق خوب، روحیه بالا داشتن چهره‌ای متبسم از مهمترین و بارزترین ویژگی این شهید مدافع حرم بود.

وی تصریح کرد: شهدا هر وقت می بینند ما در زندگی گرفتار روزمرگی می شویم می آیند تا دستمان را بگیرندو مسیر روشن را نشانمان دهند.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شهدا از اولیای الهی هستند و در زمان حیات خودشان جوری رفتار کردند که جزو اولیای الهی باشند و خوش به سعادت این شهید که لایق شد در آستانه عید بزرگ مسلمین عید سعید فطر به لقاءالله بپیوندد.

مهاجر ابراز کرد: حضور این شهید پاک و مطهر در گرگان تلنگری برای همه ما است که مراقب اعمال و رفتارمان باشیم که عاقبت به خیر می‌شویم یا نه؛ مطمئناً شهدا عاقبت به خیری را از امام حسین (ع) فرا گرفتند و ما هم باید این راه را تمرین و تکرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه تمرین، تهذیب و خودسازی است، ابراز کرد: از خدای مهربان می‌خواهم که عیدی ما را شهادت در راه انقلاب اسلامی و اهل بیت (ع) قرار دهد.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان افزود: شهدا بار مسئولیت ما را با جانفشانی شان بیشتر می‌کنند دنیا حساب و کتاب دارد، نمی‌شود عزیزی برای اعتلای دین و کشورش تلاش کند و بزرگترین سرمایه خود را که جانش است را در طبق اخلاص قرار دهد و ما خودمان را پاسخگو ندهیم.

مهاجر ادامه داد: اگر از سیره شهدا تبعیت می‌کنیم و رهروی از خون پاک آنها را می‌کنیم و در رکاب ولی امرمان امام خامنه‌ای هستیم بهترین راه؛ عمل به تکلیف است.

وی با اشاره به اینکه باید در مسیر شهدا و آرمان‌های امام و شهیدان ثابت قدم بمانیم، گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و وظیفه ما حرکت در مسیر شهداست.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در خصوص ویژگی های اخلاقی شهید مدافع حرم استان گلستان سیدرضا حسینی‌نوده گفت: این شهید دارای اخلاق نیکو، روحیه بالا و چهره ای متبسم بود و این مکارم اخلاقی باعث شد تا سعادت و لیاقت برای دستیابی به مقام شهادت را پیدا کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار