وضعیت معابر سطح شهرگلستان روز به روز به دلیل عدم هماهنگی اداره آبفا با شهرداری این شهر بدتر می شود و سالانه هزینه زیادی صرف ترمیم این معابر می گردد.

معابر کنده شده شهرگلستان ثمره عدم همکاری آبفا و شهرداری برای شهروندان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ هماهنگی و همکاری بین ادارات و دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان جزو نیازهای اساسی در مدیریت شهری به حساب می آید که عدم وجود این هماهنگی می تواند به عملکرد هریک از ادارات و سطح رضایت شهروندان صدمه بزند.

شهرگلستان در شهرستان بهارستان نیز با چنین مشکلاتی روبه‌رو می باشد و اغلب ادارات خدمات‌رسان نظیر اداره برق و آب، همکاری و هماهنگی لازم را با مدیریت شهری گلستان ندارند و می توان گفت در برخی موارد به شکلی خودسرانه عمل می کنند.

گفتنی است که مشکلات معابر سطح شهرگلستان از جمله مشکلات بزرگ شهروندان می باشد که به دلیل این عدم هماهنگی ایجاد می شود و کوچه‌ها و خیابان‌های پرتردد شهر پرجمعیت گلستان به دلیل کنده کاری‌های اداره آبفای شهرگلستان در برخی موارد حتی قابل تردد نیز نمی باشد.

ورودی شهرک سبزدشت، خیابان مدرسه در محله سلطان آباد و بسیاری دیگر از مناطق شهرگلستان بارها به دلیل فرسودگی شبکه آب و فاضلاب شهر، کنده کاری شده‌اند و پس از یک دوره طولانی توسط شهرداری آسفالت این معابر ترمیم شده است.

بنا به گفته محسن بیگدلی عضو شورای اسلامی شهرگلستان سالانه میلیاردها تومان از پول مردم صرف مرمت کنده کاری های اداره آبفا می شود، درحالی که این بودجه می تواند در بخش‌های دیگر صرف آبادانی و پیشرفت شهرگلستان شود.

بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان نیز بارها بر اهمیت هماهنگی ادارات خدمات‌رسان با مجموعه مدیریت شهری تاکید کرده است، اما گویا این عدم همکاری همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان هر روز با معابر کنده شده بیشتری روبه‌رو خواهند شد و مقدار زیادی از بودجه شهرداری صرف ترمیم این معابر می گردد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار