سخنگوی شورای شهرگرگان گفت: بودجه ۲۰۵ میلیارد تومانی سال ۹۴ شهرداری و سازمانهای تابعه آن روز گذشته درشورای شهرگرگان تصویب شد.

بودجه ۲۰۵ میلیارد تومانی سال ۹۴ شهرداری گرگان تصویب شد

به گزارش گلستان 24، ناصرگرزین سخنگوی شورای اسلامی شهرگرگان در گفتگوی تلفنی با گلستان ما با اعلام این خبر اظهارکرد: بودجه سال 93 شهرداری گرگان 200 میلیارد تومان تصویب شده بود که خوشبختانه 220 میلیارد توسط شهرداری وصول شد و در سال 94 بودجه شهرداری و سازمانهای تابعه حدود 2.5 درصد افزایش داشت که روز گذشته در جلسه غیرعلنی شورای شهرگرگان با رای اعضای شورای اسلامی شهرگرگان مصوب شد.

وی درادامه با بیان اینکه پروژه‌های فراوانی در بخش‌های مختلف عمرانی و توسعه فضای سبز و غیره در بودجه شهر گرگان دیده شده است ، افزود: شهرداری و شورا در مسیر عمران و آبادانی شهر گرگان عزم جدی دارند و هیچ کس قصد پیاده شدن از قطار خدمت به مردم را ندارد و همه تلاش خود را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان انجام خواهند داد.

گرزین درادامه اذعان داشت:130 میلیارد از بودجه شهرداری گرگان(63 درصد) در سال 94 مربوط به بخش عمرانی است و حدود 75 میلیارد تومان (37 درصد) از بودجه سال 94 شهرداری گرگان نیز مربوط به اعتبارات جاری شهرداری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار