وزیر راه و شهر سازی گفت: فرودگاه‌ گرگان قابلیت توسعه حمل و نقل برای ۲ میلیون و ۵۰۰ مسافر را دارد.

آخوندی: فرودگاه‌ گرگان قابلیت توسعه حمل‌و‌نقل برای ۲.۵ میلیون مسافر را دارد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عباس آخوندی صبح امروز در بدو ورود به استان گلستان پس از بازدید از پروژه های فرودگاه گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران ا‌ظهار داشت: در آستانه عید سعید فطر ‌افتخار داریم که عید فطر را در خدمت مردم استان گلستان باشیم.

وی تصریح کرد: ‌امروز بازیدی از طرح‌های فرودگاه داریم و استان گلستان یکی از استان‌های مقاصد گردشگری است و توسعه هوایی آن حائز اهمیت است و در سال‌های گذشته برنامه‌های مهمی در این فرودگاه اجرا شده است.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: ‌در راستای توسعه فرودگاه‌های استان گلستان می‌توان به این مهم اذعان داشت که فرودگاه گرگان قابلیت توسعه برای حمل و نقل 2.5 میلیون مسافر را دارد.

آخوندی به افتتاح ترمینال جدید مسافربری فرودگاه گرگان اشاره کرد و افزود : ‌خوشبختانه 89 درصد این طرح فرودگاه پیشرفت فیزیکی داشته و درسال‌جاری افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: امروز از ‌تجهیزات مدرن هوایی فرودگاه بازدید کردیم و سیستم نورپرداز خوبی نصب شده که می‌تواند کلاس فرودگاه را به پرواز سنگین افزایش دهد و هواپیماهای مختلف امکان پرواز و نشست را در این فرودگاه داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ‌براساس آمارها 90 پرواز در هفته در فرودگاه گرگان داریم و این فرودگاه رشد خوبی داشته و فرودگاه کلاله را نیز فعال کردیم و تلاش می‌کنیم امکانات بیشتری را در استان عرضه کنیم.

آخوندی گفت: ‌در ادامه سفر به استان گلستان از بخش راه و راه‌آهن استان گلستان بازدید در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار